Beoordeeld op 27 september 2020

Uitstekende B&B op een zeer goede lokatie op wandelafstand van het centrum met gratis (openbare) parking voor de deur. Hartelijke ontvangst en ruime goed ingerichte en propere kamer. Perfekt uitgebreid ontbijt.

Beoordeeld op 23 september 2020

Dicht bij het centrum, maar toch rustig gelegen. Ruime kamer met heerlijk bed, voldoende kastruimte en zelfs frigo met diepvriesvakje. Ook badkamer was groot en picco-bello in orde. Het ontbijt was eveneens zeer verzorgd en uitgebreid. Wat corona betreft voelden we ons hier veilig en op ons gemak, mede dankzij de enorme gastvrijheid van Nancy en Dirk.

Beoordeeld op 22 september 2020

Uitmuntend verblijf. Coronaproof; alle maatregels worden perfect opgevolgd. Het geeft een veilig gevoel en bovendien een warm welkom. Een hartelijke en zeer attente gastvrouw biedt een uitstekende B&B. Kamer is zeer schoon, heel goed bed, mooie badkamer met zachte baddoeken. Voldoende kasten en opbergruimte. Gevulde koelkast met drankjes tegen schappelijke prijs. Ontbijt is super met veel vers fruit. Ligging is rustig en gratis parkeren voor de deur en altijd plaats en toch op wandelafstand naar het centrum. We voelden ons thuis.

Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Super gelegen om Ieper te bezoeken: dicht bij het centrum, parking voor de deur, rustige ligging en om te fietstoeren in de omgeving: fietsroutes zijn vlakbij en eigen fietsen kunnen in de garage.
Daarnaast zeer vriendelijke ontvangst, mooie en nette kamer met frigo en ‘s morgens een heerlijk en vers ontbijt!
Ideaal om te genieten van een weekendje weg in eigen land!

Beoordeeld op 17 september 2020

Ideaal adres om zowel de stad Ieper als de omgeving te verkennen.
Zeer makkelijk te bereiken en bovendien genoeg plaats om gratis te parkeren op wandelafstand van het centrum . Zelf mogelijkheid om onze fietsen in de garage veilig te plaatsen!
Gasstvrouw Nancy stelde ons dadelijk op ons gemak en gaf ons voldoende info om ons kort verblijf in Ieper zo aangenaam mogelijk te maken.
Prachtig ruime kraaknette kamer en badkamer!
het ontbijt is niet anders te omschrijven als vorstelijk met oog voor detail en dit alles verzorgd met de glimlach zelfs zichtbaar achter een door Coronamaatregelen verborgen masker.
Zoals reeds in aanhef aangehaald: dit is zeker en vast voor herhaling vatbaar!!!!