Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Een prachtige B&B in het centrum van Ieper. Heel moderne kamer met bad, douche en toilet. Heerlijke bedden en sfeervolle verlichting.
Het ontbijt is compleet en heerlijk vers en meer dan genoeg.
Vriendelijke eigenaresse. Echt een aanrader. Ieper is echt een prachtige stad.

Datum van verblijf: september 2017
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

Goede middag Waelko W,
hartelijk dank om de tijd te nemen ene tekstje te schrijven en je ervaringen te delen via tripadvisor. Ik ben blij dat jullie het goed gesteld hebben.
Ik zie er al naar uit jullie een volgende keer te verwelkomen.
Hopelijk tot binnenkort, nog een fijn weekend,
vriendelijke groetjes,
Jo

Beoordeeld op 24 juli 2017

Zeer vriendelijke ontvangst, mooie kamer, goede bedden, goed ontbijt, zeer vriendelijke bediening. We hebben 2 nachten midweek doorgebracht. Er was weliswaar geen mogelijkheid om onze fietsen ter plekke te stallen!

Kamertip: Wij sliepen op de tweede verdieping, langs de tuinzijde en dus heel rustig
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Net een enorm leuk weekend gehad in B&B SaBBajon. Vrijdag aangekomen, verwelkomt met een welkomstdrankje en tal van informatie om ons weekendje te vullen. De gastvrouw staat je graag bij met informatie uit eigen ervaringen. Ze reserveerde ook een top restaurant!
Het ontbijt is zeer lekker.

Bedankt Joke!

Datum van verblijf: juni 2017
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dank je Glen voor jullie mooi berichtje, dat doet plezier!
Het genoegen was ook aan mijn kant. Ik ben blij dat jullie genoten hebben.
Hopelijk kan ik jullie nog eens verwelkomen in de nabije toekomst,
met vriendelijke gastvrije groetjes,

Beoordeeld op 28 februari 2017

Vriendelijk onthaal,we mochten om 10.00 u reeds inchecken. Gratis parkeerplaats vlakbij. Mooie,ruime kamers met alle comfort,bad én douche,flatscreen,boxspringbedden,heerlijke donsdekens,etc.
Compleet ontbijt met eitjes a la carte.
Eigenares zeer behulpzaam met uitzoeken van restaurant,opsturen van vergeten zaken (mijn tandenborstel,oeps....),etc.
Kortom een aanrader voor een luxe verblijf in Ieper!!!

Kamertip: alle kamers zijn verschillend, kies je kleur !
Datum van verblijf: februari 2017
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2017

Van harte dank,
het was een genoegen jullie te verwelkomen.
Graag tot een volgend bezoek, altijd welkom!
Met vriendelijke gastvrije groeten,

Beoordeeld op 24 februari 2017

Met in totaal 4 koppels de gehele B&B afgehuurd. Bij aankomst werd gevraagd onmiddellijk te betalen aangezien eigenaar zondag niet vrij was! Moest cash aangezien bank contact niet werkte. S avonds komen wij terug en kamers zijn koud, na een uur nog steeds maar 17°. Na tel. Kontakt zou het wel in orde komen?? Gezien wij allen samen douchen en in bad gaan hebben enkel de eersten warm water. 'S morgens aanvaardbaar ontbijt in koude ontbijtruimte. Wel leuke en ruime kamers

Datum van verblijf: februari 2017
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Beste mevrouw en mijnheer,

dank voor uw tijd een review op de website te plaatsen. pas door uw opbouwenede kritiek kunnen we onze service inderdaad verbeteren.

Even duiden voor de lezers.
Een groep van 4 koppels reserveert voor zaterdagnacht de 4 kamers.
Ik heb speciaal voor jullie groep een vroege check-in geregeld (om 10u 's morgens!), waarbij jullie toen reeds met de 4 koppels op de kamer konden. Kwestie van flexibel en gastvrij te zijn, met plezier gedaan omdat het mogelijk was (vrijdag geen reservaties)!Ik zorgde ervoor dat de kamers ook reeds op voorhand verwarmd waren. Aangezien jullie een gidsbeurt hadden gepland met vertrek aan de b&b hadden jullie niet veel tijd om uitleg te krijgen over de kamers. Zo kan je bvb door op "day" te duwen een warme kamer hebben bij aankomst. Sommige koppels hebben deze uitleg wel gehoord. Eens de badge in de kamer actief, duurt het een kwartiertje eer de kamer opgewarmd is na aankomst.
Aangezien ik zelf de zondagmiddag op tijd op een feest in Gent wou zijn, zoals ik jullie verteld heb, heb ik jullie gevraagd reeds te betalen bij aankomst. De WiFi werkte toen even niet, was na 2 minuten verholpen na reset van de modem, maar jullie hadden geen tijd... de volgende ochtend bij check-out was betaling met kredietkaart door jullie immers in orde. Dank voor uw begrip.
Het warme water circuleert continu, een volledig nieuwe installatie sanitair en verwarming zorgt daarvoor.
En om te eindigen een positieve noot: dank u voor de positive info over het aanvaardbaar ontbijt en de leuke en ruime kamers, dat doet ook plezier.

Met vriendelijke groeten,