“Uitstekend restaurant”
Beoordeling van A L' Envers

A L' Envers
Geclassificeerd als nr. 1 van 126 Restaurants in Ieper (Ypres)
Beschrijving: À L‘ ENVERS, Frans voor omgekeerd, ondersteboven, binnenstebuiten en achterstevoren, een concept die bij onze persoonlijkheid past en een concept die we zowel in ons restaurant als in onze kaart willen doortrekken. Houdt u net van dat tikkeltje meer? Dan raden wij u onze «menu à L‘ ENVƎRS» aan, waarin u de Chef zijn passie voor het koken zal proeven en waar trendy food wordt gecreëerd door te experimenteren met een combinatie van smaken, texturen, geuren en kleuren. Geniet u meer van de traditionele keuken? Dan schotelen wij u met evenveel gedrevenheid een heerlijk traditioneel gerechtje voor.
1 september 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, alleen het hoofdgerecht genomen de steak envers. Super stukje vlees, gecombineerd met pasta en een lekker Belgisch biertje. Super combinatie.

26 augustus 2020 beoordeeld

Menu gegeten heel lekker! Komen zeker terug als we nog een citytrip doen in Ieper .
Prijs kwaliteit zeer goed

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

- Zeer lekker
- Vriendelijke en vlotte bediening.
- kwaliteitsproducten
- goed gevulde borden.
- gevarieerde menukaart.
- prijs- kwaliteit zeker in orde.
- Gezellig en veilig voor corona.
- Top chef die begaan is met zijn
klanten en regelmatig komt kijken
of alles naar wens is.
- Wij kozen met 3 personen de menu
die zeker zijn geld waart is.
Spijtig dat we geen 10 op 5 kunnen geven.
Nog groot +punt voor ons. Onze border Collie werd ook vriendelijk ontvangen.
P&P

22 augustus 2020 beoordeeld

Top restaurant! Super lekkere gerechten, ontzettend vriendelijke mensen, geen moeite is teveel! Ook mensen met allergieën kunnen hier heerlijk tafelen! Chef komt vragen of alles naar wens is ... Prijs - kwaliteit -> top . We komen zeker en vast terug!

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten ! Heel verzorgd, zeer correcte bediening, chef komt regelmatig aan tafel checken of het lekker was

Reizigers die A L' Envers bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In A L' Envers geweest? Deel je ervaringen!