“Sla met tomaat en blikje tonijn is geen Niçoise”
Beoordeling van Azzuro

Azzuro
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 69 van 105 Restaurants in Knokke
8 augustus 2021 beoordeeld

Ik had het kunnen weten: een salade niçoise bestellen bij een pizza-afhaal die niet als de beste bekend staat..., maar dit was erger dan ik dacht: wat sla met tomaat en een blikje tonijn. In de verte proefde ik wat olie. Geen zoute ansjovisfilets, geen prinsessenboontjes, geen eieren, geen sjalotjes geen olijven, geen aardappel....
De pizza die mijn man had, was oké. Beetje heel veel kaas, maar oké.

Datum van bezoek: augustus 2021

21 juli 2021 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd maar er was nog veel plaats op het terras. We zaten nog maar net neer of kregen de kaart al. Bestelden een pizza en pasta, beiden grote porties en heel lekker. Ook zeer vriendelijke bediening! Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021
7 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plaats om te zitten, gezellige patron, ruime menukaart met heerlijk belegde pizza’s. Ook de pasta’s zijn het proberen waard!

Datum van bezoek: mei 2021
17 april 2021 beoordeeld

Ik komt nooit meer in Azurro Knokke. We bestelden ter plaatse en hebben een halfuur moeten wachten en kregen koud en vies eten. De pizza was koud, vettig en de salami was eropgesmeten (niet eens gesneden). Ook onze lookbroodjes waren koud en zompig. M’n vriendin bestelde een hamburger en deze was ook koud en het vlees was niet gebakken. Alsof dat niet genoeg was waren ze mijn frieten vergeten, waarvoor ik wel betaald had! Ik ging terug en vertelde dat ik geen frieten gekregen had. De kassierster deed enorm moeilijk en deed alsof ik loog. Heb uiteindelijk toch m’n geld teruggekregen. Echt een vreselijke ervaring.

Datum van bezoek: april 2021
17 april 2021 beoordeeld

Pizza en hamburger waren beide koud. Hadden daarbovenop ook 2 portie frieten besteld, waarvan we er maar 1 gehad hadden. Uiteindelijk teruggegaan naar de zaak voor de extra portie friet, maar daar deden ze er alles aan om ons ervan te overtuigen dat we deze niet besteld hadden. Zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Azzuro bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen
Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In Azzuro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.