“Uitstekend ”

Geclassificeerd als nr. 7 van 106 Restaurants in Knokke
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten met een uitstekende service. Een echte aanrader en correct geprijsd. Zeker tot een volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld

De garnaalkroketten zijn helemaal top! De bediening en service zijn in orde. Wij gaan er regelmatig, niks op aan te merken.

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel en zeer vriendelijke en gedienstige baas! Je kan er lekker aperitieven met tapas en het eten is er lekker en verzorgd

Datum van bezoek: juli 2020
4 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk buiten op het terras kunnen eten. De kroketten worden geserveerd met een uitgebreide verse sla en lekkere frietjes. Het waaide nogal zodat mijn gefrituurde peterselie werd weggeblazen van het bord. Het attente meisje in de bediening kwam op eigen initiatief een nieu bakje peterselie brengen. Hulde aan haar. Kortom ga er heen voor goede kroketten en prettige bediening en betaalbare goede wijn!

Datum van bezoek: juni 2020
23 juni 2020 beoordeeld

Het is er altijd druk, want het is ook altijd goed.De bediening is vriendelijk en het eten eerlijk en puur. Het is een Brasserie , daarom geef ik 4 sterren maar als Brasserie verdienen ze er 5

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Royale bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Royale geweest? Deel je ervaringen!