“Leuke brasserie met uniek terras”
Beoordeling van Brasserie Rubens

Brasserie Rubens
Geclassificeerd als nr. 12 van 118 Restaurants in Knokke
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige middag kwamen we hier voorbij met vrienden en werden aangetrokken door het mooie terras. We vonden een plaatsje in de hoek (we hadden ons hondje bij) en genoten van het zonnetje. We bestelden een steak en de dames garnaalkroketten. Gewoon goed, vlotte bediening ondanks drukte en voor Knokke correcte prijs - een aanrader dus voor een gewone hap op een unieke ligging.

21 mei 2018 beoordeeld

Deze keer waren we hier op een vrijdagavond van een zeer druk week-end, Onze tafel was gereserveerd en die kregen we ook. De bediening is super vriendelijke en altijd correct, steeds met een glimlach. we namen 1 voorgerecht om te delen nl de super bekende garnaalkroketten.
Als hoofdschotel 1 x steak tartaar natuur, en 1 x steak tartaar geprepareerd. Beide tot in de puntjes verzorgd. Ook al is het zeer druk steeds een goede en vlotte bediening.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gekend in knokke , prachtige ligging,vooral geliefd bij de betere klasse.zeer mooi binnen wel klassiek groot terras bij slecht weer verwarmt.
Gekend voor de lekkere rijkelijk gevulde garnaalkroketten ,zijn heel lekker met gebakken peterselie.
De vissoep was koud hebben ze terug laten opwarmen,was niet de smaak die we verwachten.rouille was zeer lekker,wijn ook goed.
Is wel zeer prijzig.

14 mei 2018 beoordeeld

wij kennen dit etablissement al zeer lang en regelmatig wanneer wij in Knokke zijn profiteren wij ervan om er te gaan lunchen. Wat je er ook eet, het is uitstekend klaargemaakt en wordt er snel en met de glimlach opgediend. De laatste keer waren garnaalkroketten, zoals het hoort met gefrituurde peterselie, zeer lekker. Korte lunch maar echt genieten. OK het zit er dikwijls erg vol maar zelfs dan kan het uitstekend personeel nog een tafel voor je versieren. Ik geef graag een pluim aan deze mensen.
Altijd al lekker gegeten, prima bediend en de prijzen zijn ook zeer redelijk, wat wil je nog meer.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi terras om eens lekker te tafelen met vrienden,goede keuze van gerechten en wijnkaart.In de week-end wel heel druk.

Reizigers die Brasserie Rubens bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Brasserie Rubens geweest? Deel je ervaringen!