ibis Budget
Expedia.comUS$ 87
Hotels.comUS$ 87
PricelineUS$ 87
Beoordeeld op 21 september 2021

Vriendelijk personeel. Nette kamers. Eenvoudig maar verzorgd ontbijt. Fietsenbewaarplaats was volledig bezet (WK tijdrijden). Onze fietsen hebben we aan ons fietsenrek vastgemaakt. Onze auto mocht de volgende dag op de parking van het hotel blijven. Waarvoor dank.
De ligging van het hotel is een goede startplaats om te fietsen. We hebben genoten, voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van ibis Budget Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Beste Anneke,
Wat een leuke en positieve review!

Bedankt voor de leuke complimenten over de vriendelijke service en de kwaliteit van ons uitgebreide ontbijt. Het is altijd leuk om te weten dat onze gasten ons werk zo appreciëren. Uw feedback staat genoteerd. We gaan ermee aan de slag en bedanken u voor het melden.

Beoordeeld op 28 augustus 2021

wc bril lag los op wc pot(behoorlijk vervelend),2de dag geen vers beddegoed,noch handoeken in de badkamer?!buiten deze opmerkingen waren wij wel tevreden,en hopen dat bij een volgend bezoek aan deze instelling deze ongemakken zullen worden opgelost

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van ibis Budget Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste gast.
, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

We willen ons er voor verontschuldigen dat er een probleem was met de WC. Aarzel echter niet om een volgende keer de receptie hier gelijk over aan te spreken, zo ook over het beddengoed en de handdoeken, dan kunnen onze medewerkers dit meteen voor u in orde brengen. We hopen dat alles verder naar wens was.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 21 augustus 2021

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van ibis Budget Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Enkele weken geleden maakten wij een telefonische reservatie rechtstreeks bij het hotel. We vroegen 3 kamers waarvan 1 familiekamer voor een koppel met 2 kinderen. Men ging dit regelen. We kregen echter nooit een schriftelijke bevestiging van deze reservatie, ook niet na enkele keren vragen. Het tarief kwam op 119 euro per kamer, ontbijt inbegrepen. Toen we toekwamen bleek de prijs van de kamer plots zonder ontbijt te zijn. Ook de parking van 8 euro was plots 10 euro geworden. Na 20 minuten wachten tijdens de rommelige check-inn was de familiekamer er uiteindelijk niet dus het gezin moest dus een extra kamer nemen voor de kinderen. Deze kamer vertoonde 2 mankementen aan de wc-bril en aan de douchecabine, wat we dan ook gemeld hadden. Geen drama maar men had een kleine korting kunnen geven ter compensatie. Toen we informeerden waarom er gaan familiekamer voorzien was vertelden ze ons dat ze dat niet zomaar aan iedereen kunnen geven. Geen idee dus wat de vereisten zijn om een familiekamer te kunnen krijgen. Wij betaalden 561 euro dus echt budget kan je dit niet noemen. Bovendien 's nachts geen oog dichtgedaan wegens een invasie van luidruchtige en dronken Nederlanders die de ganse nacht kabaal maakten, zowel binnen als buiten het hotel. Ook 's ochtends tijdens het ontbijt buiten opnieuw mogen genieten van het lawaai van de Nederlanders. Onze conclusie is dat we beter geboekt hadden via booking.com, dan heb je tenminste ook onmiddellijk een duidelijke bevestiging en geniet je van extra voordelen. Het ontbijt was oké gezien de omstandigheden (corona) en de zeer vriendelijke hotelmanager waren de pluspunten! Wij wensen jullie veel succes verder!

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van ibis Budget Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2021

Beste gast,
Fijn dat u even de tijd nam om ons uw feedback te geven.

We vinden het zeer spijtig te vernemen dat u geen prettige ervaring heeft gehad, onze excuses voor het ongemak. Uw feedback over het gebrek aan duidelijke informatie en de check in procedure nemen we ter harte en zullen we intern bespreken.

Wat vervelend eveneens dat u lawaai van andere gasten heeft gehoord. Aarzel een volgende keer niet om geluidsoverlast te melden aan de receptie zodat ons team de nodige maatregelen kan nemen.

Hopelijk heeft ons lekker ontbijt uw verblijf toch enigszins goed kunnen maken!

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 30 juli 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst!
Prima hotel voor lage prijs! Alles is keurig schoon en fris. De modern ingerichte kamers zijn niet groot maar voldoen prima!
Airconditioning maakt het slapen bij warm weer erg plezierig.
Parkeren op eigen terrein is mogelijk tegen een kleine vergoeding.
1 min puntje, gebruik onder hoeslakens (blijven strak liggen) en een matras beschermer. Nu ligt het onderlaken direct op de matras (niet fris)
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van ibis Budget Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2021

Beste gast,
We waarderen het dat u de tijd nam ons te beoordelen.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat uw kamer naar wens was, ondanks de kamergrootte. Fijn dat u ook tevreden was van de parking, de netheid van ons hotel en de gastvriendelijkheid van ons team. Jammer dat u echter een probleem met het beddengoed heeft ondervonden, maar we noteren deze feedback om onze service in de toekomst te verbeteren. Hopelijk heeft de verfrissende airconditioning dit deels goed kunnen maken.

Met hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,