Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 232
TravelocityUS$ 232
PricelineUS$ 181
Beoordeeld op 30 juli 2022

Wij hadden het gelijkvloersappartement gehuurd in Hotel Nelson en waren zeer tevreden van ons verblijf !! Zeer mooi gerenoveerd app. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt was zeer uitgebreid en superlekker !!
Het hotel is perfect gelegen, dicht bij het strand en het Rubensplein
Topweek gehad in Knokke
Wij komen zeker terug !!
Jan, Sonja en de 2 dochters en onze mopshond en konijntje

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2022

Beste Jan,
Bedankt voor uw fijne review.

Geweldig te lezen dat we met onze vriendelijke medewerkers en het lekkere ontbijt aan een aangenaam verblijf hebben bijgedragen.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 5 juli 2022

We hadden voor twee nachten een kamer geboekte, kosten €401,-. De kamer was erg vies. Bij aankomst was de gebruikte tandpasta van onze voorgangers nog zichtbaar in en om de wastafel en op alle richels van de deur lag een laag viezigheid. Na een klacht bij de receptie werd dat snel gepoetst (met een spray en een doekje). Er was geen andere kamer beschikbaar, het hotel was volgeboekt. Volgens de medewerker in de backoffice was dit een mooie kamer, beter dan andere kamers. Er waren echt veel vieze hoeken en randen in de badkamer, het ventilatie rooster zat onder een dikke laag aangekoekt stof. De kamer zelf was klein, je kon amper om het bed lopen, de muur was beschadigd, de airco zat achter het gordijn en had dus geen effect in de kamer. Uitzicht was op een brandtrap en daar lag ook weer troep. Ik had een broek bovenop de kast gelegd, die zat onder het stof toen ik hem pakte. Kon deze niet meer dragen, er waren dikke witte strepen die je er niet meer af kon vegen. Deze kamer plus badkamer waren echt vies, nooit eerder meegemaakt in een hotel, terwijl we echt veel reizen. Badkamer was ook klein en de minibar die in de badkamer tegenover het toilet is geplaatst, is ook niet handig en hygiënisch. Ontbijt was goed, maar vanwege gebrek aan hygiëne in de kamer gaan we hier nooit meer komen. Echt geen vier sterren waard en zeker geen €200 per nacht voor één kamer. Ik heb foto's gemaakt, mocht het hotel dit tegenspreken dan stel ik ze graag beschikbaar. We zijn enorm teleurgesteld over hotel Nelson en de service.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2022

Dag Ineke,
Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat jullie niet tevreden waren over jullie verblijf. We willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de tekortkomingen inzake de netheid van jullie kamer. Dat is zeker niet onze standaard. We zullen dit zeker bespreken met ons schoonmaakteam. We noteren jullie andere opmerkingen ook en gaan daarmee aan de slag. Wat onze prijs-kwaliteitverhouding betreft, willen we graag meegeven dat onze prijzen lager liggen indien er vroeger wordt geboekt. We hopen dat jullie verder een aangenaam en rustgevend verblijf hadden.

We verwelkomen jullie een volgende keer graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 juni 2022

Heel vriendelijke & bereidwillige medewerkers.
De "Dubbel penthouse" is mooi en functioneel met mooi terras.
Het ontbijt geeft ruime keuze.
Als we we nogmaals een meerdaagse trip in omgeving van Knokke willen doen, overnachten we hier terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!

Een recensie als deze is voor ons een leuke bevestiging van het werk dat we elke dag met plezier verzetten. Wij op onze beurt zijn er zeer content mee dat we met onze vriendelijke en gastvrije medewerkers aan een comfortabel verblijf konden bijdragen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 juni 2022

Het hotel ligt in een straat aan de zeedijk in het centrum van Knokke en bijgevolg dichtbij strand, winkels en restaurants. Het heeft tevens een afgesloten fietsenstalling. Het onthaal en personeel is vriendelijk.De kamers zijn zeer proper en modern ingericht. Het ontbijt is uitgebreid, het eten 's avonds is ook zeer goed. Het dakterras is een plus. Prijs/kwaliteit een zeer goed hotel.

Datum van verblijf: juni 2022

Beste Denise,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Wat ontzettend leuk dat alles naar wens was. Fijn dat u het vriendelijke onthaal aan de receptie kon waarderen. Het verheugt ons ook dat u tevreden was met het ontbijt en dat de netheid van uw kamer aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk had u een fijne tijd in Knokke !

Wij ontvangen u graag terug als onze gast. Met warme groeten,

Beoordeeld op 13 mei 2022 via mobiele applicatie

Zalig hotel , dicht bij strand en winkels , heel vriendelijk personeel
Heel lekker eten beste zeetong daar . Heel goed ontbijt en verzorgd
Heel diervriendelijk hondjes welkom in restaurant. Kamers in orde en heel proper
Komen altijd terug

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Nelson's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze fantastische review.

Het verheugt ons dat u heeft genoten van een fijn verblijf en dat de netheid van de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Wat leuk dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de service van ons team.

Met vriendelijke groeten,