Bell Expo Hotel(Kortrijk)
Wu Wei(Kortrijk)
Square Hotel(Kortrijk)
Hotel Focus(Kortrijk)
  • Gratis parkeren
Center Hotel(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Ibis Kortrijk Centrum(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

• Gratis ontbijt
12 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt voor een paar dagen West-Vlaanderen. Het hotel ligt midden in het centrum van Kortrijk en is goed te bereiken met de auto. Het hotel beschikt over gratis eigen parkeerplaatsen. Bij binnenkomst in het hotel merk je gelijk dat het hotel van deze tijd is (modern), zeer schoon en oogt luxe. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Kamer
Wij hadden een upgrade gehad maar daardoor kwamen we in een grotere kamer (Prestige Double Room) met twee losse bedden. Die kamer was prachtig met een grote badkamer met bad en toilet, dubbele wastafel, een minibar en een lcd tv. Grote ramen die uitkeken op de binnentuin. Toch hebben wij de kamer gedowngraded omdat we graag een tweepersoonsbed wilde. We kregen toen een mooie kamer op de derde etage (Standard Double Room) met tweepersoonsbed, een badkamer met inloopdouche en toilet, minibar, en lcd tv.

Ontbijt
Het ontbijt is vrij simpel maar wel heel goed. Genoeg keuze uit verschillende soorten brood en toast en divers beleg. Personeel vraagt ook nog of ze een ei voor je moeten maken. Er is ook verse jus d'orange, melk, thee en koffie,

Het hotel ligt een soort van in het centrum maar het is in de straat rustig. We zijn ook nog even langs de fitness zaal gelopen dat zag er allemaal schoon en goed uit. Je loopt binnen 5 minuten naar de grote markt. En het is 2 minuten lopen naar de rivier de Leie waar de Broeltorens staan.

Dit hotel is zeker aan te raden en kost niet veel geld voor de luxe die je er voor krijgt.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een prachtig weekend
Kortrijk achter de rug mede dank aan Hotel Messeyne en restaurant Messeyne.
We hebben genoten van een heel gezellige en lekkere avond.
De bar aan het hotel was gezellig en zeer sfeervol, heel aangenaam om de avond af te sluiten.
We hebben zalig geslapen (super bed) in 1 van de ruime kamers.
Moderne, prachtige afwerking van hoogstaande kwaliteit.
Het was genieten in de prachtige wellness.
Ontbijt was heerlijk!
Zeer uitgebreid en verzorgd.
Personeel was hartelijk, heel vriendelijk en professioneel.
Ook aan te raden voor business trips.
Private parking is een grote plus.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
25 januari 2018 beoordeeld

prachtige kamers, super restaurant, mooie bar, heerlijke sigarenlounge. Zeer vriendelijke en prima bediening. Vrijdag te laat terug om nog diner te nuttigen, maar dan is de tappas in de bar een prima alternatief. Ik zou niet teveel tegelijk bestellen. het zijn namelijk behoorlijke porties. Niets anders dan lof voor dit hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een vaste waarde in Kortrijk: het betere en fijnere werk, met een zeer verfijnde keuken en een topbediening. Zeer aangename en luxueuze setting. Niet goedkoop maar voor de geboden kwaliteit ook niet echt duur.

Verbleef: oktober 2017
Bloem12, General Manager van Hotel Messeyne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hartelijk dank voor deze positieve feedback en uiteraard tot de volgende keer. Groetjes het Messeyne team

14 september 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Gastvrij tot en met. De kamers zijn ruim, comfortabel en prima ingericht. Sanitair gedeelte ruim met nodige luxe. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.
Enig minpuntje was de zaterdagavond toen er een huwelijksfeest plaatsvond met het nodige nachtlawaai + schuifdeur die continu na openen met veel geluid dichtviel.
Als je hier reserveert zorg dan dat je niet op kamer 1 of 2 moet overnachten.
Voor de rest prima hotel.

Kamertip: Vermijd kamer 1 en 2
  • Verbleef: september 2017, reisde voor zaken