“Super tof en gezellig”

Sint-Medard
Geclassificeerd als nr. 14 van 286 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gisteren met vrienden komen eten en alles was top van begin tot einde.
Zeer leuk en gezellig kader, bediening super professioneel en vriendelijk, eten was ZEER goed en dit alles voor correcte prijs.
Hier komen we zeker terug!

30 mei 2018 beoordeeld

wat een prachtige zaak in de parijse sfeer , met een zeer leuke terras mooi afgelegen van de drukte
we werden zeer goed ontvangen en begleid aan onze tafel
de bediening was top en het eten zeer lekker

prijs kwaliteit zeer in orde

goed bezig

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 6 gaan eten .perfecte bediening en het eten zeer lekker zeker de moeite om eens te gaan

Top ga zo door

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar ondermaatse bediening. Zeer prijzig voor wat het is.
Grote fout van de kok zonder enige vorm van compensatie. Integendeel.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweest met 3 koppels en baby. We zaten achteraan wat afgeschermd dus ideaal voor de baby. Vriendelijke bediening en zeer lekker zowel de pasta met scampi's als de varkenswangetjes stoverij met frietjes. Aanrader in Kortrijk!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Sint-Medard bekeken, bekeken ook

Heule, Kortrijk

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Sint-Medard geweest? Deel je ervaringen!