“Lekker ”

Same Same But Different
Geclassificeerd als nr. 44 van 303 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Thais
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier was het lekker eten, met een snelle en vriendelijke bediening. Correcte prijzen, helaas wel wat kleine porties.

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zomerse avond en iedereen zat buiten op het gezellig terras.
Aangezien we niet gereserveerd hadden waren we al tevreden met onze plaats.
De Thaise soep was oké, maar eigenlijk te duur.
De groene curry vond ik aan de flauwe kant, ik had hem hier ooit beter gegeten.
De gebakken rijst was echt niet lekker.
Ik ben helemaal geen fan meer van jullie keuken, ik vond het al nooit echt Thais, maar wel steeds lekker.
Nu zien jullie mij niet snel meer terug.
Spijtig!

Datum van bezoek: juni 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Wij haalden eten af. De take away ging vlot. Het eten was lekker maar te duur voor de portie die we kregen. Prijs/kwaliteit/hoeveelheid kan dus beter.

Datum van bezoek: juli 2019
19 juni 2019 beoordeeld

Een perfecte combinatie van vooral Aziatische en Europese keuken. Goeie prijs/kwaliteit. Vriendelijke bediening. Gezellig buiten tafelen op terras of in de tuin.

Datum van bezoek: juni 2019
15 april 2019 beoordeeld

Naar hier gekomen omdat kennissen er erg enthousiast over waren. Wij vonden het persoonlijk minder een aanrader. Voor een beperkter budget kan je naar onze mening lekkerder en meer authentiek Thais eten in het centrum van Kortrijk. Wij waren voor zeven uur toegekomen en werden vrij snel bediend, maar tafels die later toegekomen waren moesten soms echt wel heel lang wachten op hun maaltijd. Slechte zet van de keuken, zeker als je weet dat er hier veel mensen komen dineren om achteraf nog een filmpje mee te pikken. Aperitief van het huis is zeer prijzig (12 euro per glas) dus wij kozen voor cava, die was wel lekker. Ook de witte wijn (niet de huiswijn) die we dronken was lekker.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Same Same But Different bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Same Same But Different geweest? Deel je ervaringen!