“Standaard restaurant”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagavond hier terechtgekomen voor het diner. Een lekkere amuse van tomatensoep en gerookte vismousse vergezelde onze apero, vergezeld van een Duvel die jammer genoeg niet volgens de regels van de kunst werd ingeschonken. Bier (behalve Guinness) hoort altijd in een keer in het glas te worden geschonken, en niet half te worden ingeschonken door de bediening, en de andere helft dan door de klant. Dat vergalt de smaak én de textuur van het bier. In een voormalige brouwerij lijkt dit als vloeken in de kerk...

De mosselen werden vergezeld van frietjes en huisgemaakte tartaar (eens iets anders dan mosselsaus), en waren goed. De zeewolf was ook lekker, maar halverwege bleek dat deze niet gaar was. Jammer. Omdat de vis al half op was, de bediening pas attent gemaakt bij het ophalen. Die reageerde wel gepast.

Kortom, een standaard brasserie met goede bediening. De keuken en de toog kunnen iets beter.

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een standaard gezellig restaurant waar niets op aan te merken is. Prijzen zijn gemiddeld en het eten is lekker. Niets specials of het WoW gevoel maar wel dik ok.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Dit is het soort restaurant waar ik al jaren niets meer over hoorde: niets goeds maar ook niets slechts. Maar dus wel een blijver. En dat is ook zo: eigenlijk niets op aan te merken, gewoonweg een degelijk doorsnee restaurant en daar is niets mis mee. Klassieke inrichting en dito keuken, je vindt er allerlei klassieke gerechten op de kaart. Prijs is ook gemiddeld. Ons gezelschap nam o.a een mooi stukje Holstein met frietjes, een vispannetje en mosselen. Iedereen tevreden. Geen speciaal restaurant of ontdekking, maar soms hoeft dat ook helemaal niet. Mag zeker aangeraden worden.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 augustus 2018 beoordeeld

Wij gingen met 2 koppels eten in 't Mouterijtje. We bestelden verschillende hoofdgerechten. Alle hoofdgerechten kwamen mooi op tijd. Het eten was zeer lekker, de bediening verzorgd en vriendelijk. Perect!

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

De cote a l'os is een echte aanrader. Meer of genoeg vlees en perfect gebakken. Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 't Mouterijtje bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In 't Mouterijtje geweest? Deel je ervaringen!