“Één van de chillste spot in Kortrijk”
Beoordeling van Krok-Ubuntu

Krok-Ubuntu
Geclassificeerd als nr. 62 van 285 Restaurants in Kortrijk
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit top ! Super gezellig om er te zitten, zowel binnen als buiten.
Uitbater is een vriendelijke kerel !

30 mei 2018 beoordeeld

MMMM, wat een aangename ervaring!
Mijn croque mediterranee was zo lekker! Een croque die je buikje meer dan genoeg vult!

Zeer vriendelijk!
Opgelet, enkel betalen met cash of payconiq :-)

29 april 2018 beoordeeld

Hele lekkere croques, iedere maand een andere keuze, verrassende samenstellingen, lekkere groentjes erbij...ik ben lactoseintolerant en toch maakt hij mij iedere keer een lekkere croque met lactosevrije kaas! Een echte aanrader, gezellig met een vleugje reggaemuziek...

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu al verschillende keren geweest, en altijd verrast geweest door de originaliteit en kwaliteit van de croques. Kan zeker de maandelijkse suggesties aanbevelen. Ook zeer leuk om te zitten, binnen of buiten.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een originele croque, verse groentjes aan een eerlijke prijs ! Top !
Vriendelijke ontvangst een zaak met een boodschap

Reizigers die Krok-Ubuntu bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Krok-Ubuntu geweest? Deel je ervaringen!