“Croques naar een hoog niveau”
Beoordeling van Krok-Ubuntu

Krok-Ubuntu
Geclassificeerd als nr. 63 van 289 Restaurants in Kortrijk
30 mei 2018 beoordeeld

MMMM, wat een aangename ervaring!
Mijn croque mediterranee was zo lekker! Een croque die je buikje meer dan genoeg vult!

Zeer vriendelijk!
Opgelet, enkel betalen met cash of payconiq :-)

Datum van bezoek: mei 2018

29 april 2018 beoordeeld

Hele lekkere croques, iedere maand een andere keuze, verrassende samenstellingen, lekkere groentjes erbij...ik ben lactoseintolerant en toch maakt hij mij iedere keer een lekkere croque met lactosevrije kaas! Een echte aanrader, gezellig met een vleugje reggaemuziek...

Datum van bezoek: april 2018
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu al verschillende keren geweest, en altijd verrast geweest door de originaliteit en kwaliteit van de croques. Kan zeker de maandelijkse suggesties aanbevelen. Ook zeer leuk om te zitten, binnen of buiten.

Datum van bezoek: april 2018
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een originele croque, verse groentjes aan een eerlijke prijs ! Top !
Vriendelijke ontvangst een zaak met een boodschap

Datum van bezoek: oktober 2017
20 september 2017 beoordeeld

Toen we naar daar gingen dachten we echt heel lekkere croques te krijgen. Keuze was zeker oké en prijs op zich ook. Alleen waren de croques nogal droog en het brood echt te dik. Slaatje die erbij geserveerd werd was wel vers en zeker mooie portie.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Krok-Ubuntu bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Krok-Ubuntu geweest? Deel je ervaringen!