“Vriendelijk”
Beoordeling van Maddox

Maddox
Geclassificeerd als nr. 45 van 281 Restaurants in Kortrijk
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk, modern, goed....wel beetje prijzig. Zeker een aanrader omwille van de kwaliteit en de vriendelijkheid. Komen nog terug.

12 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier op een donderdagavond terecht om een hapje te eten. Bediening was vriendelijk en een uitgebreide kaart. Je kan tapas nemen maar ook salades, grill en vis gerechten. Wij hadden als voorgerecht enkele tapas en als hoofdgerecht vlees en vis. Als toetje een Chocolade moelleux.

Wij vonden alle gerechten echt heerlijk. Kwaliteit en bereiding van het eten is echt goed. Het eten is goed warm (heet). Het is wel een vrij duur restaurant. Toetjes van gemiddeld 9 euro, drinken gemiddeld 3 euro voor frisdrank en de tapas zijn echt te prijzig.

De bediening was in begin van de avond zeer goed. Later op de avond werden wij een beetje vergeten en hebben twee keer om de rekening moeten vragen wat vrij lang duurde. Daarom niet "uitstekende" bediening maar "heel goed"

1 mei 2018 beoordeeld

Gezellige, moderne inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Klassiek Frans-Belgische keuken, gerechten zeer degelijk. Valt op zich niets slecht over te zeggen. Wij aten filet pur en varkenswangetjes. Ook de andere gerechten aan de tafels rond ons oogden smakelijk. Wel ietwat aan de prijzige kant (zowel eten als wijnen) zoals zoveel zaken in het centrum van de stad. €65pp voor 1 aperitief, 1 gerecht en een fles wijn is eigenlijk iets te duur. Maar zeker aan te raden in centrum Kortrijk. Zat trouwens zo goed als vol en dat op een maandagavond, wat hier courant blijkt te zijn.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de drukte van de paasfoor werden we hier heel vriendelijk ontvangen.
Op het eerste zicht leek het ons nogal prijzig, maar als je ziet welke porties je krijgt voor je geld, was het echt geen cent teveel.
Supervriendelijke bediening en lekker en veel gegeten.
Zeker een adresje om te onthouden!! Wij komen terug!

27 maart 2018 beoordeeld

goeie aanvaardbare keuken , alleen mocht de bediening wat attenter of vriendelijker , géén specifieke opmerking omtrent het eten ...

Reizigers die Maddox bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Maddox geweest? Deel je ervaringen!