Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 107
Hotels.comUS$ 107
PricelineUS$ 106
TravelocityUS$ 107
Vio.comUS$ 106
ZenHotels.comUS$ 108
Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Mooi kamer kamer met inloopdouche ,ingebouwde koelkast, stopcontacten naast het bed,parketvloer,koffie-thee faciliteiten, heerlijk ontbijtbuffet, lunch en diner buffet, dranken inbegrepen. Tramhalte Ravelingen voor de deur richting De Panne en Knokke en station Oostende en stad Marie Jose plein.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 30 juli 2022

Onlangs bezocht en verrast door de vele mogelijkheden voor kinderen. Wie klaagt over vieze ruiten, het eten enz. beseft blijkbaar niet dat dit een complex is waar vooral kinderen kunnen genieten .Het is geen vier- of vijfsterrenhotel. Parkeren kan wel een probleem zijn op bepaalde momenten, maar is al bij al geen drama. De tram stopt voor de deur en brengt je overal heen aan de kust.

Kamertip: Prima uitgerust voor mensen met beperkingen.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 19 juli 2022

Onze dochter heeft heel veel gespeeld het was daar top en als je daar bent bezoek zeker bistroom de baron.Of ga naar het zwembad of je kunt ook zeker naart strand.het was samengevat voor herhalingvatbaar!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 2 april 2022 via mobiele applicatie

Het personeel is ondermaats .
vriendelijkheid tijdens het ontbijt en avondmaal ver te zoeken.
Vriendelijkheid in de
Lounge wel ok.
Die mensen doen hun best.
Als ik op vakantie ben word ik liever iets vriendelijker aangesproken.
De kamers zijn netjes en ruim.
Maar de ruiten mogen wel eens een schoonmaak beurt krijgen.
Liever niet meer .

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 8 maart 2022 via mobiele applicatie

Één warm en goed onthaal kregen we in dit vakantiecentrum. Verzorgd buffet bij zowel avondmaal als ontbijt. De lounge en taverne hebben voor 's avonds een uitgebreid aanbod aan drank. Verzorgde kamers met zicht op zee als je bij betaalt, geven je een extra vakantie gevoel. Tramhalte voor de deur is pluspunt.

Datum van verblijf: maart 2022