Beoordeeld op 31 juli 2021

Na een leuke ervaring in 2017, dachten we terug te gaan naar vayamundo deze maand. Het was echter een heel ontgoochelende ervaring. Het personeel was heel onvriendelijk en kon de stress niet onder stoelen of banken steken. Het was duidelijk onderbemand en ze konden de toestroom van mensen niet aan. Daarnaast was er niets van voorziene parking, waardoor we met een vrouw die mobiel niet goed te been was en 2 kleine kinderen enorm in de problemen zaten.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

Hier voor één nachtje gereserveerd. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk, grote ruime kamer mét ijskastje (pluspunt), zijdelings zeezicht (mooi bij het slapen gaan en ontwaken),terras met 2 stoelen. Badkamer mooi en proper. Savonds take away besteld in het verblijf...de spaghetti was één bol aangekoekte boel op de bodem van het kartonnen doosje,vééél te weinig saus...mijne vis in mijn vispannetje was nog aan het zwemmen,dacht ik. Te veel water nog in het bakje...Hééél jammer!! Ontbijt was écht onder maats en karig. Niks werd gevraagd..alles werd doodgewoon in een zak gedeponeerd. Geen keuze qua broodjes,croissants,sandwichen of andere koffiekoeken. Ook niet bij de keuze van de yoghurts. Er was natuur en één met fruit. Zonder vragen staken ze maar er maar een natuur in de zak. Enkel sinaasappelsap,geen multivruchten noch appelsap...twee flinterdunne schelletjes kaas,gekookte ham en rauwe ham...geen fruitkeuze,alleen een appel in de zak...geen eitje (noch gebakken noch gekookt)…wij kregen ook géén bestek mee naar boven. Moeilijk broodjes snijden of boter smeren dan. Gelukkig heb ik altijd wel een extra in mijne rugzak zitten. Ik vrees dat het bij deze ene overnachting zal blijven. Ik zal ook geen aanbevelingen doen in mijn vriendenkring... :(

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 april 2021

Naar Vayamundo gegaan om een adempauze te nemen. Dat alle voorzieningen gesloten waren vanwege Corona, zag ik eerder als een voorteken dat het er rustig en stil zou zijn. Echter is het gebouw zo gehorig dat je elke beweging van de buren links, rechts en boven je kan horen. Het water van de douche lijkt in jouw kamer te lopen, het gedreun van de vaatwasser 's avonds laat, maar het verschuiven van de stoelen was de vervelendste constante. Ook houden de poetsvrouwen vrij vroeg in de ochtend luidruchtige gesprekken op de gang. Gelukkig is het strand en de duinen wel dichtbij maar mijn verblijf binnenshuis heb ik dag en nacht een hoofdtelefoon moeten dragen.
Bij het uitchecken werd niet geïnformeerd naar de tevredenheid, ik had anders graag willen aanraden om iets eenvoudig met de stoelen in de appartementen te doen zodat ze niet zoveel lawaaihinder zouden veroorzaken.

Beoordeeld op 30 maart 2021

We boekten voor ons zoontje de tiktak-expo, en anagezien we helemaal vanuit Antwerpen kwamen leek het ons wel fijn om dan een nachtje aan zee te blijven. Via Social deal vonden we een topaanbieding: voor 72 EUR per nacht in een 4-persoonsappartement) dus boekten we maar meteen 2 nachten.

We wisten dat het hotel en de welness en speelzpndes dichtwaren en het zwembad op basis van beschikbaarheid was, dus alle info staat echt wel op de website.

Onthaal was vriendelijk en vlot, we hadden appartement 4331 op de 3e verdieping met zijdelings zeezicht. Het appartement was zeer schoon, beetje simpel ingericht (voor deze prijs kan je ook gewoon geen superdeluxe verwachten) en ook de inrichting van de keuken was wat karig (geen antikleefpan). Wel voldoende potten, een klein schoonmaakpakketje voor de afwas, en voldoende borden en bestek.
Bij aankomst stond er een babybedje met lakens klaar, net als de kinderstoel; dat hadden we vooraf via mail gevraagd.
De man aan de balie zei dat we elke ochtend ook nog een chocoladebroodje of een croissantje mochten gaaan halen bij het take-away ontbijt dat je kan ophalen in het buffetrestaurant. Toen we gingen kregen we echter een volwaardig ontbijt mee bestaande uit 2 pistolets, 1 croissant of koek, 1 yoghurt, schaaltje met broodbeleg, 1 stuk fruit en 1 drank per persoon. Potjes met beleg (choco, confituur, smeerkaas etc) mocht je zelf nemen. Een héél aangename verrassing dus :).

We gingen ook een uurtje naar het zwembad wat ons zoontje van 2.5 geweldig vond, met Corona was dit al een hele tijd geleden. Je hebt 1 uur waarbinnen je je moet aan- en uitkleden dus reken op ongeveer 45 min zwemmen. Het water vonde we echt niet te koud en ik ben nochtans een koukleum.

Ook over de ligging waren we zeker tevreden, een indoorparkeerplek kan je mits bijbetaling van 7 EUR bijboeken, in de omgeving zijn er enkele vrije plekken en het merendeel met parkeerschijf waar kje max 8u kan staan. Een drukkere weg scheidt het hotel van de dijk, maar tegenover het hotel kan je via een verkeerslicht veilig oversteken en dan sta je zo op het strand. Op 20min wandelen is een grote speeltuin op het strand (piratenboot), naar de westelijke strekdam in Oostende wandel je ongeveer 1u, idem voor Oostende centrum.

Beoordeeld op 25 maart 2021

Zeer proper appartement met al het nodige.
Heel vriendelijk en gedienstig personeel
De corona maatregelen worden zeer strikt gevolgt.
De uitvalsbasis voor de verschillende kustgemeenten te bezoeken.
Openbaar vervoer zeer gemakkelijk om alles te bereiken.
Een gratis ontbijtje voor alle residenten kan men elke dag afhalen in het restaurant en op uw appartement of hotelkamer opeten.
Zeker de moeite waard om te verblijven.
Zwembad en sporten kan men daar ook en animatieprogramma is er ook aanwezig
Redder steeds aanwezig!!!