eDreams
Priceline
Agoda.com
StayForLong
Beoordeeld op 30 maart 2021

We boekten voor ons zoontje de tiktak-expo, en anagezien we helemaal vanuit Antwerpen kwamen leek het ons wel fijn om dan een nachtje aan zee te blijven. Via Social deal vonden we een topaanbieding: voor 72 EUR per nacht in een 4-persoonsappartement) dus boekten we maar meteen 2 nachten.

We wisten dat het hotel en de welness en speelzpndes dichtwaren en het zwembad op basis van beschikbaarheid was, dus alle info staat echt wel op de website.

Onthaal was vriendelijk en vlot, we hadden appartement 4331 op de 3e verdieping met zijdelings zeezicht. Het appartement was zeer schoon, beetje simpel ingericht (voor deze prijs kan je ook gewoon geen superdeluxe verwachten) en ook de inrichting van de keuken was wat karig (geen antikleefpan). Wel voldoende potten, een klein schoonmaakpakketje voor de afwas, en voldoende borden en bestek.
Bij aankomst stond er een babybedje met lakens klaar, net als de kinderstoel; dat hadden we vooraf via mail gevraagd.
De man aan de balie zei dat we elke ochtend ook nog een chocoladebroodje of een croissantje mochten gaaan halen bij het take-away ontbijt dat je kan ophalen in het buffetrestaurant. Toen we gingen kregen we echter een volwaardig ontbijt mee bestaande uit 2 pistolets, 1 croissant of koek, 1 yoghurt, schaaltje met broodbeleg, 1 stuk fruit en 1 drank per persoon. Potjes met beleg (choco, confituur, smeerkaas etc) mocht je zelf nemen. Een héél aangename verrassing dus :).

We gingen ook een uurtje naar het zwembad wat ons zoontje van 2.5 geweldig vond, met Corona was dit al een hele tijd geleden. Je hebt 1 uur waarbinnen je je moet aan- en uitkleden dus reken op ongeveer 45 min zwemmen. Het water vonde we echt niet te koud en ik ben nochtans een koukleum.

Ook over de ligging waren we zeker tevreden, een indoorparkeerplek kan je mits bijbetaling van 7 EUR bijboeken, in de omgeving zijn er enkele vrije plekken en het merendeel met parkeerschijf waar kje max 8u kan staan. Een drukkere weg scheidt het hotel van de dijk, maar tegenover het hotel kan je via een verkeerslicht veilig oversteken en dan sta je zo op het strand. Op 20min wandelen is een grote speeltuin op het strand (piratenboot), naar de westelijke strekdam in Oostende wandel je ongeveer 1u, idem voor Oostende centrum.

Beoordeeld op 25 maart 2021

Zeer proper appartement met al het nodige.
Heel vriendelijk en gedienstig personeel
De corona maatregelen worden zeer strikt gevolgt.
De uitvalsbasis voor de verschillende kustgemeenten te bezoeken.
Openbaar vervoer zeer gemakkelijk om alles te bereiken.
Een gratis ontbijtje voor alle residenten kan men elke dag afhalen in het restaurant en op uw appartement of hotelkamer opeten.
Zeker de moeite waard om te verblijven.
Zwembad en sporten kan men daar ook en animatieprogramma is er ook aanwezig
Redder steeds aanwezig!!!

Beoordeeld op 24 maart 2021

Ze doen hun best, ook tijdens corona.
Prijs kwaliteit is het zeker goed maar er zijn wel een paar kleine mankementjes zoals slechte tot geen wifi, een douche waarbij je de deur amper dicht krijgt als je er in staat, zeer koud water in het zwembad.
Het ontbijt daar in tegen is zeer goed, het personeel is zeer vriendelijk en volgen de corona maatregelen en alles was zeer hygiënisch (net appartement, in elke lift ontsmettingsmiddel, zwembad was goed georganiseerd,...)

Beoordeeld op 6 maart 2021

Wij hebben al een aantal jaren gereserveerd bij Vayamundo. Nu met Corona gaat het restaurant waar we normaal gezien volpension konden eten niet open. Toch betalen we, ondanks geen eten (wordt niks anders aangeboden) bijna de volle pot. Een schande! Laatste keer Vayamundo voor ons helaas. Een schande hoe ze de reiziger in de zak willen zetten.

Beoordeeld op 3 januari 2021 via mobiele applicatie

We beslisten toch maar ons appartement te nemen ondanks we geen enkele maaltijd konden nemen. Zwembad was open, maar je moest in één uur tijd je uitkleden, zwemmen , douchen en weer aankleden.
Appartement was okee, maar moesten toch verschillende mankementen melden zoals binnenlopend water en stuk van raam dat rot van het vocht was. Geen antislip mat in de badkamer. Veel te weinig bestek, glazen, potten en pannen. Er was parking genoeg rond Vayamundo omdat er weinig volk logeerde. Ook een afknapper: je zou verwachten dat ze blij zijn dat je toch nog komt ondanks feit dat je zelf 3 maaltijden per dag moet voorzien en feit dat de horeca in Oostende gesloten is( niets open op de dijk en in de binnenstad), maar nog geen klein welkomstpakketje of kerstgeschenkje. Toen we oud en nieuw 2020-2021 wilden boeken, bleek er geen appartement meer vrij te zijn: alleen nog kamers: zo beloon je dus de mensen niet die Vayamundo vertrouwen schenken. We hebben heel wat tips om klantvriendelijker te zijn ook in deze moeilijke Corona tijden...

Datum van verblijf: december 2020