Beoordeeld op 20 december 2018

Mooie locatie, naast zeedijk. Vriendelijk, professioneel onthaal.
Ruime hotelkamer, badkamer met bad, kamer voorzien van ijskasten, ideaal voor warme dagen. Kamer was zeer proper.
Half pension , warm en koude gerechten in buffetvorm, zeer lekker en keuze uit vis of vleesgerecht.
Kortom, een fantastisch verblijf voor een fantastische prijs.

Kamertip: Kamers met zeezicht
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel! Goede service, goed eten, welness is top , zwembad kan beter qua gezellegheid. Wel ingewikkeld om te gaan zwemmen. Bandje halen aan receptie, dan in de welness die achter een douchegang ligt heb je ineens cash geld nodig om daar binne te mogen.... kan beter qua klantvriendelijkheid. Voor grotere groepen, voor gezinnen met kinderen, familie bijeenkomsten.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 november 2018

er is ruime keuze voor iedereen de kwaliteit was zeer goed en uigebreid steeds soep warm en koud buffet en desserten naar believen ook de drank is inbegrepen bij de maaltijden een klein nadeel het is soms druk bij de buffetten

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 november 2018

we verbleven begin oktober bij vrienden in Bredene en zij namen ons mee naar Vayamundo om te eten. het was voor ons de eerste keer en we vonden de formule, buffetvorm met ruime keuze heel leuk ! voorgerecht, soep, keuze uit 2 verschillende hoofdschotels en ruim dessertbuffet heel verrassend ! we hebben ons dus alles zeker goed laten smaken. Gebruikte borden werden heel vlot en vriendelijk afgeruimd. ruime zaal met voldoende plaatsen voor iedereen en wat we gekozen hadden om te eten veel heel goed mee! ook voor vegetariërs was er ruime keuze! zeker een aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 november 2018

Goeie prijs kwaliteit. Proper en net. Het eten was ook in orde, ook voor de kinderen. Prima familiaal verblijfsaccommodatie met een schitterend zeezicht vanuit onze slaapkamer. Kusttram stopte net voor de deur van het hotel.

Datum van verblijf: december 2017