“Lekkere mosselen”
Beoordeling van Brasserie Maritime

Brasserie Maritime
Geclassificeerd als nr. 74 van 462 Restaurants in Oostende
3 weken geleden beoordeeld

Betaalbare mosselen 22 euro. Dit samen met sausje, mayo en lekkere frietjes. Meer moet dat niet zijn. Vriendelijk personeel. Keren zeker terug om iets anders te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

1 april 2019 beoordeeld

zeer lekkere maaltijden en een redelijk prijs. Vispannetje is zeer lekker en de bediening is vriendelijk

Datum van bezoek: maart 2019
25 maart 2019 beoordeeld

Langsgeweest voor wat drankjes en uiteindelijk ook middag eten.
Basis croques (madame, boem boem) genomen en deze waren goed.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
27 februari 2019 beoordeeld

Gisteren 26 feb op goed geluk binnengestapt in brasserie Maritime en onmiddellijk
vriendelijk onthaal . We hebben beide slibtongetjes genomen met frietjes en dit was uitstekend! Wij gaan volgende keer niet meer zoeken in Oostende . Bravo !!

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk en je hebt er een volledige maaltijd aan. Een bord bouillabaisse met heerlijk donker brood, geraspte kaas en rouille !!! Lekker pittig. Zalig hoor. We gingen er goed gevuld en zeer voldaan weer weg op pad om te wandelen in Oostende!
Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Brasserie Maritime bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Brasserie Maritime geweest? Deel je ervaringen!