“Niet erg klantvriendelijk”
Beoordeling van Cafe de Madrid

Cafe de Madrid
Geclassificeerd als nr. 326 van 420 Restaurants in Oostende
2 mei 2018 beoordeeld

Hier iets gaan drinken toen we op een regenachtige middag in Oostende beland waren. Mijn vriendin bestelde een kriek (weinig mis mee te doen), ik een Mojito. Mojito was matig. Ik weet niet of het een mix drankje was of niet. Een echte cocktail was het niet, en er werden gewone ijsblokken in gedaan, geen crushed ice zoals je mag verwachten van een cocktail. Soit, dat kon ik nog door de vingers zien. Wat ons echt stoorde was toen de ober langskwam met de rekening die wij nog niet eens hadden gevraagd. We zaten misschien 20 minuten binnen toen hij al afkwam en ons vertelde: 'Och, kijk nu wat ik naast mijn kassa vond?'. Niet bepaald klantvriendelijk. De zaak zat allesbehalve vol dus waarom moesten we per se weg? Wat als we nog iets wilden bestellen? Dat zijn toch verloren inkomsten? Soit, ons zie je daar niet meer terug.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met vier personen en hebben alle vier pannenkoeken gevraagd . Ze waren moeilijk te snijden en waren in de helft geplooid . Die plooi was keihard . Zeker geen meerwaarde voor Oostende . Ook de toiletten waren vies .

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een winterse wandeling in het gezellig drukke Oostende in kerstsfeer, vonden we hier een plaatsje voor een rustpauze met koffie en warme cecemel. Tegen mijn gewoonte in niet vooraf de - zwakke - Tripadvisor beoordeling opgezocht. De service die wij verlangden was eerder beperkt. De kwaliteit van de geleverde diensten mag als 'gewoon' worden geklasseerd. De warme dranken waren OK maar reeds teveel afgekoeld, de bediening was vriendelijk maar slordig. Even de volledige kaart bekeken en gezien dat de prijzen aan de lage kant waren en de keuze eigenlijk wat te ruim om goed te zijn. Met deze beperkte ervaring zou ik samengevat zeggen : budgetvriendelijk met kwaliteit in verhouding dus stel de verwachting niet te hoog.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mosselen en de vrouw videe gegeten. Alles naar wens en heel lekker. Uiterst vriendelijke bediening. Het toilet mocht wel iets meer hygiënisch.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme drank en koud eten. Mosselen niet gepoetst noch gekruid. Vlees was niet goed gebakken en vettig.
Bediening kon beter.

Reizigers die Cafe de Madrid bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Cafe de Madrid geweest? Deel je ervaringen!