“Heel slechte service, eten heel matig”
Beoordeling van Lido Sole

Lido Sole
Geclassificeerd als nr. 357 van 461 Restaurants in Oostende
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lang wachten, verschillende keren iemand moeten roepen om op te nemen en dan nog duurde het lang voordat ze kwamen. Er was een glas van ons gevallen, dit is nooit opgekuisd, we vroegen uiteindelijk zelf een vuilblik (nooit gekregen), trouwens ook geen ander glas (ook 2x gevraagd)...
De tafel waar we gingen aanzetten werd niet opgeruimd van de vorige mensen. Omdat er zo weinig plaats was hebben we dit zelf op de tafel naast ons gezet (dit werd daar ook nooit afgeruimd tijdens ons bezoek).
Spaghetti bolognese was gewoon ok, pizza hawai lekker, penne al arrabiata was echt niet te eten! Heel vies. Dit hebben we ook gezegd, maar kwam geen reactie op. Brood gevraagd bij de pasta, niet gekregen.

23 juli 2019 beoordeeld

Mooi restaurant maar dat is dan ook alles bediening trekt op niks drank geen ijsblokjes terwijl het 30 graden is zeer klant onvriendelijk pasta bolognaise gevraagd maar krijg dan uiteindelijk pasta carbonara
Tafels maar niet komen afruimen en nog veel meer.

23 juli 2019 beoordeeld

3 keer gevraagd wanneer onze drank kwam en toen onze mossels op waren nog steeds geen drank. Dan maar vertrokken zonder te drinken. Bediening kon matig NL en toen we in het Frans begonnen, dan begonnen zij in het Engels. Wij komen niet meer terug

22 juli 2019 beoordeeld

Crocs die niet gebakken zijn, geen sausjes, sla die op niets trekt.
Obers die nog te lam zijn om ook maar één woord uit te spreken.

Laat maar links liggen dit.

16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op bezoek met een tafel van 4 personen. 2 personen namen een pizza en de andere 2 een slatje.

De obers kunnen GEEN Nederland praten.

Ons drank kwam eraan koele flesjes maar warme glazen zonder ijsblokjes. We vroegen de ober om het menu bij ons te laten maar dat begreep hij niet.

De slatje kwamen snel aan. Sla met kip in letterlik een replica van een slatje die je bij de Aldi kunt verkrijgen. Kip was totaal niet vers! Het waren voorgesneden stukjes die jawel VERWARMT op een koel slatje zat.

Sla met parmaham was gewoon dressing met ruw erop gelegd goedkope parmaham die uitgedroogd was. Allebei de slatje kan je gemakkelijk thuis maken voor geen 7euro. Ze vroegen 15 voor de kip 17 voor parmaham.

Om de pizza's te verkrijgen hebben onze vrienden 30 minuten meer moeten wachten. Heel leuk om apart te eten... waarom serveer je dan gewoon niet de slatjes later dat iedereen op het zelfde moment kan eten?

Met 4 personen afschuwelijk eten en bediening voor €80. Dit is puur een toeristen val!

Reizigers die Lido Sole bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Lido Sole geweest? Deel je ervaringen!