“Prima service en eten”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en goede bediening. De tafeltjes stonden netjes uit elkaar. Mondmasker werd correct gedragen. Tafels en stoelen buiten werden ontsmet. Tatjespap is heerlijk, echt een aanrader. De virgin mojito is ook lekker zoet.

29 augustus 2020 beoordeeld

Ontvangst zoals het hoort , beleeft correct tot aan de tafel begeleid door de jonge dame .
het kiezen van de gerechten was enigsinds moeilijk voor ons ... vroeger waren er altijd leuke 4 of 5 gangen menu's deze zijn verdwenen jammer ! de gerechten zijn ook zeer basis en klassiek ook dit was vroeger toch anders en beter . we kozen uiteindelijk voor de 3 gangen menu met hapjes . hapjes waren lekker ! 1 opmerking gerookte makreel en daarna gerookte sprot krijgen hmmm . mijn vrouw nam de erwt ik de preskop . de preskop was mooi klaargemaakt alsook de erwt ... enkel vond ik het erwt gerecht iets voor een brasserie keuken ... niet mooi gepresenteerd .
daarna de catch en de ongelet heb ik weinig op aan te merken zeer lekker ook van smaak ! dessert was ook naar behoren .

we namen de huisaperitief (voor ons veel te zoet) en de alcVrij cocktail met gember/appel/komkommer dit was schitterend !
we vroegen aan het meisje voor aangepaste wijnen en ze stuurde de sommelier . hij heeft ons perfect begeleid met de nodige uitleg ! zeer leuke wijnen ook met als uitschieter de brouilly .
we hebben genoten van de goede bediening hier .

we hebben dus lekker gegeten en de bediening was uitstekend . maar wij verwachten toch iets meer gastronomie op het bord hier ... ook naar keuze is het veel te klassiek .
hopelijk komt hier terug verandering in

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassiek, middenklasse keuken. Voorgerecht mosseltje smet kokos, en roggevleugel waren zeer goed . Uitstekende rode huiswijn .

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van reviews besloten op tafeltje te boeken via internet voor eerste shift;zeer vlot. 3 gangen menu voor 39 euro, zeer correcte prijs voor verse en streek gebonden gerechten. Verrassende appetizers bij aperitief, heerlijk voorgerecht van mosselen in kokos curry sausje, tongschar was heerlijk. Nagerecht, rijstpap dessert was top. Kan er niets verkeerd over zeggen. Leuke en gezellige avond. Meer moet dat nier zijn.

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al voor de 3e keer dat we speciaal uit brugge afzakken om hier te komen eten op donderdag avond .
De tomaat burrata met garnaal is een zeer lekker gerecht heel fris en aangenaam , tartaar van zeebaars net het zelfde goed afgekruid mooi gedresseerd .
Het hoofdgerecht was iets moeilijker kiezen voor ons … we missen hier toch een leuk vleesgerecht (tip) ik koos voor de lams tajine . op zich goed klaargemaakt ,het was voldoende gaar veel groenten en mooie portie . Maar dit gerecht kon wel beter gekruid worden iets meer pit . De catch of the day tongschar was overheerlijk ! Zeer leuke combinatie van de chef met veel variatie in 1 gerecht . We hebben dus goed en correct gegeten , enkel de kaart vond ik vroeger iets gastronomischer aangelegd persoonlijk vind ik dat er te veel klassiekers op de kaart staan , wij komen hier voor dat extra en dat missen we toch op de kaart . Terwijl we weten dat de chef dit zeker kan .

Het was de 3x dat we kwamen . ontvangst van mevrouw was correct en professioneel maar vanaf dan verliep alles toch wat stroef ( niet de gewoonte hier ) de dame die ons bediende liep telkens achter de feiten , gerechten op tafel en dan pas de wijn , bij een vraag over een gerecht wist ze amper te antwoorden , en haar service was chaos dat zag je … toen we de chardonnay vroeger (er staan er 3 op de kaart ) was ze onmiddellijk weg zonder te vragen welke . Dat hebben we wel gemeld , ze heeft ze zonder problemen gewisseld .
Bij mijn vanille ijs die trouwens heerlijk was onmiddellijk de koffie serveren alsof we weg moesten we zaten nogtans in de 2e shift … kleine dingen die irritatie opwekken

Suggestie aperitief was super !
We komen zeker nog eens , eten tof bediening zal zich volgende keer moeten bewijzen want voor ons is dit ook belangrijk !

Reizigers die Bistro Mathilda bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro Mathilda geweest? Deel je ervaringen!