“Heel lekker tegen een scherpe prijs ”
Beoordeling van Bistro Mathilda

Bistro Mathilda
Geclassificeerd als nr. 20 van 463 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het wat banale interieur laat niet vermoeden dat dit een bistrot is met een schitterende keuken. Wij namen het proeven&ontdekken menu (3 gangen) met 3 extra kleine hapjes bij de apero, een goede fles wijn en koffie achteraf : 80 euro pp.

Verfijnde keuken met klassiekers die bovengemiddeld lekker en vers zijn, zeer goede wijnkaart en een vriendelijke, professionele bediening.

Een ontdekking!

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf.fantastisch gegeten.nog eentje uit de goede oude tijd. Zeer vriendelijk personeel. Ook de uitbaters doen alle moeite in de bistro en via informatie rondom van het gebeuren in oostende hun gasten te laten genieten. Kijk er naar uit om daar nog eens terug te gaan.

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Oostende bent moet je beslist zeker hier eten!
Heerlijke gerechten. Mijn favo is de tatjes pap met verse garnalen en de steak tartaar bereid aan tafel door madam of meneer.
En als dessert de hemelse rijstpap met houden lepeltje inclusief. De bediening is altijd verzorgt en in orde.
Mijn favoriet plekje

19 augustus 2019 beoordeeld

Proficiat aan het management en het personeel van Bistro mathilda.
Dit is nu eens een restaurant waar met kennis van zaken maaltijden geserveerd worden waar we 'U' mogen tegen zeggen.
fijn en attent personeel, vlotte bediening en delicious food !
We komen zeker terug !
Katrien en Theo

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier twee avonden na elkaar beland. Zeer goede keuken met kwaliteitsproducten. Vb kraakverse roggevleugel. Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit correct

Reizigers die Bistro Mathilda bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro Mathilda geweest? Deel je ervaringen!