“Heerlijk”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Hebben genoten op terras , spijtig van de drukke baan.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zoals steeds. Qua prijs kwaliteit is dit een van de betere van Oostende. Hier kom ik graag terug.

18 mei 2018 beoordeeld

Meer van verwacht! Stroeve bijna onbeschofte dienster, gerechten niet gekruid, Ossehaas over gegaard, asperges; de ene beetgaar de andere slap.... Kan beter, zeker als je die prijzen betaald!

1 mei 2018 beoordeeld

Als trouwe klant komen we graag over de vloer bij Bistro Mathilda, zo was het ook afgelopen zondagavond als mijn man, mijn nicht en ikzelf de menu van 37 Euro gingen proeven. Omdat ik absoluut geen voorstander ben van zoete desserts en zeker niet van de brownie die zondag werd geserveerd vroeg ik aan de dienster of ik het dessert mocht ruilen voor een simpele tas koffie. Zij ging hiervoor onmiddellijk in de verdediging en mompelde iets van dat dit absoluut niet ging omdat de btw van een koffie anders is dan de btw van het dessert... Ze was zeer rigoureus, we zaten boven en ik zag de eigenaar niet. Ik heb het dan maar zo gelaten, geen dessert en geen koffie voor dezelfde prijs als het menu. Het voelde niet goed aan maar heb dan maar gedacht dat een jonge dienster nog veel moet leren, vooram over diplomatie. Hopelijk gaat ze de volgende keer toch even overleggen met de eigenaar.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben begin april gaan lunchen met mijn zoon. De bediening was perfect. Ik had gekozen voor het lam ( 39 euro). Ik had 3 stukken lamszadel en 2 van de 3 stukken waren over gaar , ze zagen er grijs uit in plaats van roze. Ik zal er altijd spijt van hebben dat ik het niet terug gestuurd heb naar de keuken gezien ik deze schotel nogal prijzig vond en geen probleem als de uitvoering ook perfect is !! Dus geen tweede bezoek waard , spijtig.

Reizigers die Bistro Mathilda bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro Mathilda geweest? Deel je ervaringen!