“Eten niet in lijn met charme van het interieur”
Beoordeling van Beau Site

Beau Site
Geclassificeerd als nr. 289 van 461 Restaurants in Oostende
Keukens: Fusion
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
5 augustus 2019 beoordeeld

Salade geitenkaas besteld... Resultaat is een beetje sla, enkele kerstomaatjes, drie druiven, en stukjes stokbrood met geitenkaas. Zeer pover voor 17 euro. Jammer, want het is een zeer leuk kader!

Datum van bezoek: augustus 2019

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren iets gaan drinken op het terras buiten waar je nog lang zon hebt. Er zijn leuke ligstoelen en ook kleine stoeltjes voor de kinderen. De bediening laat soms wat op zich wachten, maar verder alles prima! We hebben er zelf niet gegeten maar op de kaart kan je wel specialere gerechten terug vinden.
Pluspunt: zeezicht !

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld

Dit is niet echt een aanrader. Het aanbod qua eten is een eerder vreemde mix qua gerechten. De gerechten zelf zijn aan de kleine tot zeer kleine kant, niet verfijnd en behoorlijk duur voor wat je krijgt. De bediening was snel (onze tijd was beperkt).

Datum van bezoek: juli 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd wachten. Altijd onafgeruimde vuile tafels en nu dit nog. Je vraagt zeer gericht of 2 bolletjes ijs ipv een Dame Blanche mogelijk is? Ja. Chocolade.nee aub. Room , nee aub. Alleen 2 bolletjes ijs, graag. Ik krijg daar een coupe van ‘amai dat is veel’. Ga naar binnen en vraag of dit wel 2 bolletjes ijs zijn en krijg daar een lachende Ja als reactie. Rekening? 9€, de prijs dus van, ja, een Dame Blanche. Reageren hielp niet. Les: Wegblijven daar. Pretentie alom van een kunstminnende arrogante galerij met West-Vlaamse boerenkinkels.

Datum van bezoek: juni 2018
7 mei 2018 beoordeeld

Zeer mooi en aangenaam pand, hip en trendy maar toch authentiek. het eten was bijzonder lekker maar de eigenaars zijn duidelijk niet voorzien op een familiefeest van 70 man. ik had medelijden met de kok/eigenares die moest pompen of verzuipen. Wat extra personeel en een klein beetje organisatie was een wereld van verschil - zoals bvb een uitstekende beoordeling - geweest. Ga toch eens terug voor een 2e kans in hopelijk (zowel voor ons als voor hen) rustiger kader.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Beau Site bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Beau Site geweest? Deel je ervaringen!