3 augustus 2017 beoordeeld

Een zeer fijn hotelletje in Oostende. De ligging is subliem zo vlak aan het strand en de kamer had zijdelings zicht op zee en de nieuwe wandelpier. We komen met de trein en het hotel ligt op wandelafstand van het station. Zelfs met onze goed gevulde koffer was dit zeer goed te doen. We werden erg vriendelijk ontvangen en wat mij nog het meest aanspreekt is het bed. Dit is een ruim bed met een stevige matras waardoor ik vrijwel pijnloos wakker ben geworden. Onze kamer was erg ruim en in plaats van een griezelig vast tapijt lag er een plastiek rotanachtige variant die prima te onderhouden is en makkelijk te reinigen. Een minpuntje is het aanschuiven aan het ontbijt als het erg druk is. Er zijn dan onvoldoende tafeltjes waardoor gasten staan te wachten tot er eentje vrij komt, lokaal nemen ze een tweede ontbijtruimte in gebruik. Ik begrijp niet goed dat ze die piekmomenten niet opvangen door ook de lounge te gebruiken. Het ontbijt kan genomen worden van 7 tot half 12 dus ideaal voor langslapers

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld

Mooie ligging aan de boulevard en de winkelstraat. Heel vriendelijke bediening. Pluspunt is dat de ijskast leeg is en je zelf mag bijvullen. Kamers proper en in orde. Je kan koffie, thee of dergelijke bestellen op de kamer met borden en bestek. Ons geliefd hotel aan zee,.. Prijs kwaliteit, top!

Kamertip: Met zicht op zee...
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
4 juli 2017 beoordeeld

Net en verzorgd Hotel met vriendelijk personeel. Superieure ligging t.o.v. Hoofdwinkelstraat, uitgaansgebied en strand. Zéér verzorgd ontbijt en de mogelijkheid overdag in de Foyer tot wat te nuttigen.

Kamertip: Zeezicht kamers zijn wat duurder als de andere.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
2 juni 2017 beoordeeld

Over de ganse lijn uitstekend. Kamer met zeezicht van uit je zetel. De koelkast werd enorm gewaardeerd in deze hels warme periode. In de kamer is zelfs een gratis kluis ter beschikking. Een veel omvattend ontbijtbuffet.
Ook een pluim voor het personeel ,zo wel in de ontbijtzaal als bij het kameronderhoud.

Verbleef: mei 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt en vriendelijke bediening.
Heel ruime familiekamer met stapelbed voor de kinderen.
Badkamer is dringend aan renovatie toe, douchegordijn met schimmel aan de onderkant is niet meer van deze tijd, het rook ook wel wat muf in de kamer.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie