“Super ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel die Prince
Beoordeeld als nr. 9 van 47 hotels in Oostende
5 oktober 2017 beoordeeld

Kijk niet naar de buitenkant van dit hotel. Want ja dat ziet er erg gedateerd uit en de ondersteunende balken zijn niet echt je dat. Maar kijk daar voorbij. De binnenkant is volledig gerenoveerd ( op de liften na ). Het is dus een oud gebouw met nieuwe moderne en vooral propere kamers. Dames met lang haar, breng uw eigen haardroger mee want de wattage van de voorhandige haardroger is wel laag.
Waarom ga je naar Die Prince?
Het is een proper comfortabel hotel met een heel goed ontbijt. En heel vriendelijk personeel en eigenaars. Kunnen ze je helpen dan zullen ze dat onmiddellijk doen en met de glimlach.
Je kunt een parkeerplaats huren, maar die is vrij prijzig ( € 14 per dag, bovenop je verblijfkosten )
Wij komen hier regelmatig, ook voor het fantastisch zeezicht.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

3 augustus 2017 beoordeeld

Een zeer fijn hotelletje in Oostende. De ligging is subliem zo vlak aan het strand en de kamer had zijdelings zicht op zee en de nieuwe wandelpier. We komen met de trein en het hotel ligt op wandelafstand van het station. Zelfs met onze goed gevulde koffer was dit zeer goed te doen. We werden erg vriendelijk ontvangen en wat mij nog het meest aanspreekt is het bed. Dit is een ruim bed met een stevige matras waardoor ik vrijwel pijnloos wakker ben geworden. Onze kamer was erg ruim en in plaats van een griezelig vast tapijt lag er een plastiek rotanachtige variant die prima te onderhouden is en makkelijk te reinigen. Een minpuntje is het aanschuiven aan het ontbijt als het erg druk is. Er zijn dan onvoldoende tafeltjes waardoor gasten staan te wachten tot er eentje vrij komt, lokaal nemen ze een tweede ontbijtruimte in gebruik. Ik begrijp niet goed dat ze die piekmomenten niet opvangen door ook de lounge te gebruiken. Het ontbijt kan genomen worden van 7 tot half 12 dus ideaal voor langslapers

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld

Mooie ligging aan de boulevard en de winkelstraat. Heel vriendelijke bediening. Pluspunt is dat de ijskast leeg is en je zelf mag bijvullen. Kamers proper en in orde. Je kan koffie, thee of dergelijke bestellen op de kamer met borden en bestek. Ons geliefd hotel aan zee,.. Prijs kwaliteit, top!

Kamertip: Met zicht op zee...
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
4 juli 2017 beoordeeld

Net en verzorgd Hotel met vriendelijk personeel. Superieure ligging t.o.v. Hoofdwinkelstraat, uitgaansgebied en strand. Zéér verzorgd ontbijt en de mogelijkheid overdag in de Foyer tot wat te nuttigen.

Kamertip: Zeezicht kamers zijn wat duurder als de andere.
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
2 juni 2017 beoordeeld

Over de ganse lijn uitstekend. Kamer met zeezicht van uit je zetel. De koelkast werd enorm gewaardeerd in deze hels warme periode. In de kamer is zelfs een gratis kluis ter beschikking. Een veel omvattend ontbijtbuffet.
Ook een pluim voor het personeel ,zo wel in de ontbijtzaal als bij het kameronderhoud.

Verbleef: Mei, 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt en vriendelijke bediening.
Heel ruime familiekamer met stapelbed voor de kinderen.
Badkamer is dringend aan renovatie toe, douchegordijn met schimmel aan de onderkant is niet meer van deze tijd, het rook ook wel wat muf in de kamer.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
13 mei 2017 beoordeeld

Hotel met zicht op zee op de dijk,jammer dat de dubbele beglazing lek was en alzo binnenin de vensters condens zat en zicht op zee wat troebel,wazig was.
Normale zuivere kamer,bed wat aan de zachte kant voor mij,badkamer ok.
Ontbijt ok,chokolade broodjes en croissands net iets te lang in de oven gelegen,iets te brijn(verbrand)
Vriendelijk personeel.

Kamertip: Mooi uitzicht,mits de vensters vervangen worden
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oostende bekeken
op 0.4 km afstand
Royal Astrid Hotel
nr. 13 van 47 in Oostende
1.036 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel die Prince geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel die Prince

Adres: Albert I-promenade 41-42, Oostende 8400, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Oostende
Voorzieningen:
Bar/lounge Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 47 hotels in Oostende
Prijsklasse: € 80 - € 148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel die Prince 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel die Prince met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?