“Uitstekende Hotel op de Boulevard van Oostende”
Beoordeling van Hotel die Prince

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel die Prince
Beoordeeld als nr. 9 van 46 hotels in Oostende
4 juli 2017 beoordeeld

Net en verzorgd Hotel met vriendelijk personeel. Superieure ligging t.o.v. Hoofdwinkelstraat, uitgaansgebied en strand. Zéér verzorgd ontbijt en de mogelijkheid overdag in de Foyer tot wat te nuttigen.

Kamertip: Zeezicht kamers zijn wat duurder als de andere.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

2 juni 2017 beoordeeld

Over de ganse lijn uitstekend. Kamer met zeezicht van uit je zetel. De koelkast werd enorm gewaardeerd in deze hels warme periode. In de kamer is zelfs een gratis kluis ter beschikking. Een veel omvattend ontbijtbuffet.
Ook een pluim voor het personeel ,zo wel in de ontbijtzaal als bij het kameronderhoud.

Verbleef: Mei, 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt en vriendelijke bediening.
Heel ruime familiekamer met stapelbed voor de kinderen.
Badkamer is dringend aan renovatie toe, douchegordijn met schimmel aan de onderkant is niet meer van deze tijd, het rook ook wel wat muf in de kamer.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
13 mei 2017 beoordeeld

Hotel met zicht op zee op de dijk,jammer dat de dubbele beglazing lek was en alzo binnenin de vensters condens zat en zicht op zee wat troebel,wazig was.
Normale zuivere kamer,bed wat aan de zachte kant voor mij,badkamer ok.
Ontbijt ok,chokolade broodjes en croissands net iets te lang in de oven gelegen,iets te brijn(verbrand)
Vriendelijk personeel.

Kamertip: Mooi uitzicht,mits de vensters vervangen worden
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rekening houdend met de uitstekende ligging en het vriendelijke personeel enerzijds en de relatief redelijke prijs anderzijds, toch wel een aanrader. Al mag de badkamer eens gemoderniseerd worden en veronderstel ik dat de kamers aan de achterkant tijdens echt warme dagen wat benauwd worden.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
27 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer met zeezicht gevraagd en hebben die ook gekregen (kamer 208).

Heel vriendelijke receptie. Daar waar wij maar om 16 uur in het hotel mochten kregen wij reeds de sleutel om 11 uur.

Wij hadden ook een parking gereserveerd en gekregen. Alleen is die heel steil om op te rijden...

Het ontbijt was prima verzorgd.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
9 maart 2017 beoordeeld

Heel fijn hotel, neem een kamer met zicht op zee vanaf 3de verdieping. Het hotel is niet nieuw maar heeft wel de charme van de belgische kust. Verwacht geen luxe maar geniet van het zicht en de geur van de zeelucht. Er lag nog wel vast tapijt, dat vind ik een minpunt maar voor de rest echt wel ok. Ontbijt op de kamer zonder toeslag, is heel fijn om te ontbijten met zicht op zee.

• Verbleef: December, 2016, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oostende bekeken
op 0,2 km afstand
Leopold Hotel Ostend
nr. 8 van 46 in Oostende
250 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel die Prince geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel die Prince

Adres: Albert I-promenade 41-42, Oostende 8400, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Oostende
Voorzieningen:
Bar/lounge Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 46 hotels in Oostende
Prijsklasse: € 81 - € 180 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel die Prince 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel die Prince met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?