14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt en vriendelijke bediening.
Heel ruime familiekamer met stapelbed voor de kinderen.
Badkamer is dringend aan renovatie toe, douchegordijn met schimmel aan de onderkant is niet meer van deze tijd, het rook ook wel wat muf in de kamer.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
13 mei 2017 beoordeeld

Hotel met zicht op zee op de dijk,jammer dat de dubbele beglazing lek was en alzo binnenin de vensters condens zat en zicht op zee wat troebel,wazig was.
Normale zuivere kamer,bed wat aan de zachte kant voor mij,badkamer ok.
Ontbijt ok,chokolade broodjes en croissands net iets te lang in de oven gelegen,iets te brijn(verbrand)
Vriendelijk personeel.

Kamertip: Mooi uitzicht,mits de vensters vervangen worden
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rekening houdend met de uitstekende ligging en het vriendelijke personeel enerzijds en de relatief redelijke prijs anderzijds, toch wel een aanrader. Al mag de badkamer eens gemoderniseerd worden en veronderstel ik dat de kamers aan de achterkant tijdens echt warme dagen wat benauwd worden.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
27 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer met zeezicht gevraagd en hebben die ook gekregen (kamer 208).

Heel vriendelijke receptie. Daar waar wij maar om 16 uur in het hotel mochten kregen wij reeds de sleutel om 11 uur.

Wij hadden ook een parking gereserveerd en gekregen. Alleen is die heel steil om op te rijden...

Het ontbijt was prima verzorgd.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
9 maart 2017 beoordeeld

Heel fijn hotel, neem een kamer met zicht op zee vanaf 3de verdieping. Het hotel is niet nieuw maar heeft wel de charme van de belgische kust. Verwacht geen luxe maar geniet van het zicht en de geur van de zeelucht. Er lag nog wel vast tapijt, dat vind ik een minpunt maar voor de rest echt wel ok. Ontbijt op de kamer zonder toeslag, is heel fijn om te ontbijten met zicht op zee.

• Verbleef: december 2016, reisde alleen