Gratis annuleren tot 23/07
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Hotel Pacific(Oostende)
Hotel Bero(Oostende)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Prado(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

• Aan het strand
Hotel Louisa(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Restaurant
Hotel Rubens(Oostende)
  • Aan het strand
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rekening houdend met de uitstekende ligging en het vriendelijke personeel enerzijds en de relatief redelijke prijs anderzijds, toch wel een aanrader. Al mag de badkamer eens gemoderniseerd worden en veronderstel ik dat de kamers aan de achterkant tijdens echt warme dagen wat benauwd worden.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
27 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer met zeezicht gevraagd en hebben die ook gekregen (kamer 208).

Heel vriendelijke receptie. Daar waar wij maar om 16 uur in het hotel mochten kregen wij reeds de sleutel om 11 uur.

Wij hadden ook een parking gereserveerd en gekregen. Alleen is die heel steil om op te rijden...

Het ontbijt was prima verzorgd.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
9 maart 2017 beoordeeld

Heel fijn hotel, neem een kamer met zicht op zee vanaf 3de verdieping. Het hotel is niet nieuw maar heeft wel de charme van de belgische kust. Verwacht geen luxe maar geniet van het zicht en de geur van de zeelucht. Er lag nog wel vast tapijt, dat vind ik een minpunt maar voor de rest echt wel ok. Ontbijt op de kamer zonder toeslag, is heel fijn om te ontbijten met zicht op zee.

• Verbleef: december 2016, reisde alleen
3 maart 2017 beoordeeld

Vriendelijke en correcte ontvangst.
Wij hadden een eenvoudige en kleine kamer (aan zee is het echter niet de bedoeling denk ik om veel op je kamer te vertoeven...), maar wel met een koelkastje.
Ze zijn blijkbaar de kamers met zeezicht aan het renoveren.
Basic maar goed ontbijt in vrij kleine ruimte waar je heel dicht bij "de buren" zit.
Fijne lounge-ruimte waar je gezellig kan zitten met een drankje.
De ligging is het grootste pluspunt: op de zeedijk en op wandelafstand van winkels en restaurants.
Een 3,5/5.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
27 februari 2017 beoordeeld

Voor een last minute „recupdagenopneemvakantie“ boekten wij 2 nachten in hotel Die Prince in Oostende. Criteria waren zeezicht, parking en ruime kamers en dan zit je in dit hotel gebeiteld. Het hotel bevindt zich op het einde van de Vlaanderenstraat ( een van de winkelstraten) op de hoek met de dijk. Je kan met de auto tot aan het hotel rijden en daar tien minuten stilstaan om de instructies naar de parking op te halen. De ontvangst was zeer hartelijk en vlot door een van de eigenaars , de instructies naar de parking zeer duidelijk. ( € 15 per nacht)Deze bevindt zich twee straten verder, is zeer vlot bereikbaar, ruime parkeerplaatsen en afgesloten na 18.00. Je mag wel geen hoogtevrees hebben, er is een serieus niveauverschil. De kamer (suite à € 139 ontbijt inclusief) is schitterend, ruim, veel bergruimte, goede bedden, kluis, frigo die je zelf kan opvullen, goed uitgeruste badkamer met bad ( voldoende warm water!)en rondom panoramische vensters tot in de badkamer toe. Een prachtig zicht op zee en strand. Alle winkelstraten en talloze horeca –aangelegenheden zijn op wandelafstand. Oostende op een zondagse krokus leeft: alle winkels waren open tot 18.00 en de straten waren dichtbevolkt.
Als we dan toch twee opmerkingen mogen maken: de ramen verdienden een poetsbeurt om nog meer van het prachtige uitzicht te genieten en in een driesterrenhotel verwacht ik ook wel cosmeticadoekjes in de badkamer.
De geluidsisolatie is ook prima, heerlijk geslapen zelfs met open raam. Het ontbijt is ronduit schitterend: een zeer uitgebreid buffet met charcuterie en kaas, eieren, fruit en fruitsla, yoghurt en verse kaas, een heel assortiment aan smeerkazen ( 7 soorten!) en “Wurste” voor de Duitse gasten, drie soorten fruitsap, koffiekoekjes, cakes,peperkoek en theeassortiment. Brood en koffie worden aan tafel bediend maar meer dan voldoende. De uren zijn zeer flexibel ( 07.00 tot 11.30) enig minpuntje is dat de zaal bij het ontbijt slechts dertig plaatsen biedt, er is een tweede zaal maar dan moet je wel de gang met liften door. Kleine tip voor de bediening: gezien het groot voorverpakt beleg zou een tafelvuilbakje handig zijn.
Conclusie: we komen zeker terug want zelfs bij rotweer konden wij genieten van het prachtig zeetje ( kamer was klaar na ontbijt om half negen) dus je kan de kamer de hele dag vrij in en uit. De meerprijs voor de suites ( één per verdieping hoekkamer met rondomom frontaal zeezicht ) is absoluut gerechtvaardigd en aan te raden!

Kamertip: Ga voor de panoramische suites!
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner