“Troebel zicht op zee”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel die Prince
Beoordeeld als nr. 10 van 47 hotels in Oostende
13 mei 2017 beoordeeld

Hotel met zicht op zee op de dijk,jammer dat de dubbele beglazing lek was en alzo binnenin de vensters condens zat en zicht op zee wat troebel,wazig was.
Normale zuivere kamer,bed wat aan de zachte kant voor mij,badkamer ok.
Ontbijt ok,chokolade broodjes en croissands net iets te lang in de oven gelegen,iets te brijn(verbrand)
Vriendelijk personeel.

Kamertip: Mooi uitzicht,mits de vensters vervangen worden
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rekening houdend met de uitstekende ligging en het vriendelijke personeel enerzijds en de relatief redelijke prijs anderzijds, toch wel een aanrader. Al mag de badkamer eens gemoderniseerd worden en veronderstel ik dat de kamers aan de achterkant tijdens echt warme dagen wat benauwd worden.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
27 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer met zeezicht gevraagd en hebben die ook gekregen (kamer 208).

Heel vriendelijke receptie. Daar waar wij maar om 16 uur in het hotel mochten kregen wij reeds de sleutel om 11 uur.

Wij hadden ook een parking gereserveerd en gekregen. Alleen is die heel steil om op te rijden...

Het ontbijt was prima verzorgd.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
9 maart 2017 beoordeeld

Heel fijn hotel, neem een kamer met zicht op zee vanaf 3de verdieping. Het hotel is niet nieuw maar heeft wel de charme van de belgische kust. Verwacht geen luxe maar geniet van het zicht en de geur van de zeelucht. Er lag nog wel vast tapijt, dat vind ik een minpunt maar voor de rest echt wel ok. Ontbijt op de kamer zonder toeslag, is heel fijn om te ontbijten met zicht op zee.

• Verbleef: December, 2016, reisde alleen
3 maart 2017 beoordeeld

Vriendelijke en correcte ontvangst.
Wij hadden een eenvoudige en kleine kamer (aan zee is het echter niet de bedoeling denk ik om veel op je kamer te vertoeven...), maar wel met een koelkastje.
Ze zijn blijkbaar de kamers met zeezicht aan het renoveren.
Basic maar goed ontbijt in vrij kleine ruimte waar je heel dicht bij "de buren" zit.
Fijne lounge-ruimte waar je gezellig kan zitten met een drankje.
De ligging is het grootste pluspunt: op de zeedijk en op wandelafstand van winkels en restaurants.
Een 3,5/5.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
27 februari 2017 beoordeeld

Voor een last minute „recupdagenopneemvakantie“ boekten wij 2 nachten in hotel Die Prince in Oostende. Criteria waren zeezicht, parking en ruime kamers en dan zit je in dit hotel gebeiteld. Het hotel bevindt zich op het einde van de Vlaanderenstraat ( een van de winkelstraten) op de hoek met de dijk. Je kan met de auto tot aan het hotel rijden en daar tien minuten stilstaan om de instructies naar de parking op te halen. De ontvangst was zeer hartelijk en vlot door een van de eigenaars , de instructies naar de parking zeer duidelijk. ( € 15 per nacht)Deze bevindt zich twee straten verder, is zeer vlot bereikbaar, ruime parkeerplaatsen en afgesloten na 18.00. Je mag wel geen hoogtevrees hebben, er is een serieus niveauverschil. De kamer (suite à € 139 ontbijt inclusief) is schitterend, ruim, veel bergruimte, goede bedden, kluis, frigo die je zelf kan opvullen, goed uitgeruste badkamer met bad ( voldoende warm water!)en rondom panoramische vensters tot in de badkamer toe. Een prachtig zicht op zee en strand. Alle winkelstraten en talloze horeca –aangelegenheden zijn op wandelafstand. Oostende op een zondagse krokus leeft: alle winkels waren open tot 18.00 en de straten waren dichtbevolkt.
Als we dan toch twee opmerkingen mogen maken: de ramen verdienden een poetsbeurt om nog meer van het prachtige uitzicht te genieten en in een driesterrenhotel verwacht ik ook wel cosmeticadoekjes in de badkamer.
De geluidsisolatie is ook prima, heerlijk geslapen zelfs met open raam. Het ontbijt is ronduit schitterend: een zeer uitgebreid buffet met charcuterie en kaas, eieren, fruit en fruitsla, yoghurt en verse kaas, een heel assortiment aan smeerkazen ( 7 soorten!) en “Wurste” voor de Duitse gasten, drie soorten fruitsap, koffiekoekjes, cakes,peperkoek en theeassortiment. Brood en koffie worden aan tafel bediend maar meer dan voldoende. De uren zijn zeer flexibel ( 07.00 tot 11.30) enig minpuntje is dat de zaal bij het ontbijt slechts dertig plaatsen biedt, er is een tweede zaal maar dan moet je wel de gang met liften door. Kleine tip voor de bediening: gezien het groot voorverpakt beleg zou een tafelvuilbakje handig zijn.
Conclusie: we komen zeker terug want zelfs bij rotweer konden wij genieten van het prachtig zeetje ( kamer was klaar na ontbijt om half negen) dus je kan de kamer de hele dag vrij in en uit. De meerprijs voor de suites ( één per verdieping hoekkamer met rondomom frontaal zeezicht ) is absoluut gerechtvaardigd en aan te raden!

Kamertip: Ga voor de panoramische suites!
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
6 februari 2017 beoordeeld

Ongeloofgelijk vriendelijk, gedienstig en behulpzaam. 24 op 24 aanspreekbaar. Familie-hotel. Vlakbij winkels, casino, tramhalte dit alles op kleine wandelafstand. Het is de eerste maal dat we daar waren maar gaan ons zeker terugzien.

Kamertip: Ruime kamers hoek zeedijk, Vlaanderenstraat.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oostende bekeken
op 0,4 km afstand
Royal Astrid Hotel
nr. 13 van 47 in Oostende
1.065 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel die Prince geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel die Prince

Adres: Albert I-promenade 41-42, Oostende 8400, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Oostende
Voorzieningen:
Bar/lounge Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 10 van 47 hotels in Oostende
Prijsklasse: € 79 - € 147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel die Prince 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel die Prince met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?