Hotel Bero(Oostende)
  • Gratis ontbijt
Hotel Louisa(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Pacific(Oostende)
Gratis annuleren tot 23/07
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Hotel Acces(Oostende)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Hotel Prado(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

• Aan het strand
Oesterhoeve(Oostende)
  • Gratis parkeren
Hotel Glenn(Oostende)
  • Restaurant
Hotel Rubens(Oostende)
  • Aan het strand
6 februari 2017 beoordeeld

Ongeloofgelijk vriendelijk, gedienstig en behulpzaam. 24 op 24 aanspreekbaar. Familie-hotel. Vlakbij winkels, casino, tramhalte dit alles op kleine wandelafstand. Het is de eerste maal dat we daar waren maar gaan ons zeker terugzien.

Kamertip: Ruime kamers hoek zeedijk, Vlaanderenstraat.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
4 februari 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en verder op elk niveau vriendelijk personeel. De kamer met zeezicht was vrij eenvoudig van inrichting, maar toch koelkastje en bad met douchemogelijkheid.
Snelle en vriendelijke roomservice. 2 liften, zodat je nooit lang moet wachten. Kwalitatief lekker ontbijt, behalve misschien de koffie die wat flets smaakte. Mijn echtgenote kreeg op eenvoudig verzoek een espresso, die al heel wat beter was.
In elk geval, zeker wanneer men de mooie en toch rustige ligging op de zeedijk en de parking in de onmiddellijke nabijheid mee in overweging neemt : een aan te bevelen hotel aan een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kamertip: Kamer met frontaal zeezicht zeker aan te bevelen.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld

Hotel Die Prince is supergoed gelegen: als je uit het hotel stapt, sta je vlak op de dijk. Wanneer we 100 meter naar beneden wandelden, dan stonden we al in de winkelstraat en bij het Wapenplein, waar alle restaurantjes gelegen zijn. Wij boekten een standaardkamer, die overigens heel goed meevalt qua prijs. Deze kamer is niet heel groot, maar heeft een prachtig frontaal zeezicht! Heel gezellig om bij een koffietje op de kamer de vissersbootjes te zien passeren ;-) Wij komen zeker terug!

Kamertip: De kamers met frontaal zeezicht zijn goed betaalbaar
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld

Ruime mooie kamers, je kan geluk hebben met zicht op zee, anders kijk je achteraan op andere gebouwen. Badkamer met ligbad( grote personen, ik 1m85, meer zitten dan liggen, maar kom is in orde. Soms wel lawaai in de gangen en geklop met deuren maar dat hangt af van de andere gasten. Prijs kwaliteit is oke, gewoon een aanrader. Voor een hotel gesitueerd op,de dijk, pal aan zee, zijn de prijzen redelijk. Ontbijt is in orde, koeken worden aan tafel gebracht, maar je kan aan het buffet nog van alles bij nemen.

Kamertip: Junoir suite op eerste verdiep is bijna een appartement te noemen, zoveel plaats is er, ideaal om je partner ge verrassen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld

Deze zomer voor de vierde keer keer naar hotel die prince geweest.
De eerste keer dankzij mijn toenmalig liefje (ondertussen vrouw) ze had voor mijn verjaardag een bos bloemen op de kamer (telefonisch) laten klaar zetten.
Nu had de poetsdame die in de gang geplaatst achteraf komt het dus uit en hebben we de bloemen zo maar gekregen (natuurlijk hebben we hen hier ook heel hard voor bedankt).

Ook een keer moeten afbellen en dit zonder kosten!

Niets is te veel, heerlijk ontbijt, propere badkamer en zicht op zee kindvriendelijk....

als ik 1 minpuntje moet vermelden dan is het de parking deze is zeer stijl moeilijk zwaar geladen op te rijden en af te rijden.

Wij hebben onze stek aan zee gevonden en gaan zeker terug....!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie