“Wat een prachtige ontdekking dichtbij huis!”
Beoordeling van Hotel die Prince

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel die Prince
Beoordeeld als nr. 9 van 46 hotels in Oostende
27 februari 2017 beoordeeld

Voor een last minute „recupdagenopneemvakantie“ boekten wij 2 nachten in hotel Die Prince in Oostende. Criteria waren zeezicht, parking en ruime kamers en dan zit je in dit hotel gebeiteld. Het hotel bevindt zich op het einde van de Vlaanderenstraat ( een van de winkelstraten) op de hoek met de dijk. Je kan met de auto tot aan het hotel rijden en daar tien minuten stilstaan om de instructies naar de parking op te halen. De ontvangst was zeer hartelijk en vlot door een van de eigenaars , de instructies naar de parking zeer duidelijk. ( € 15 per nacht)Deze bevindt zich twee straten verder, is zeer vlot bereikbaar, ruime parkeerplaatsen en afgesloten na 18.00. Je mag wel geen hoogtevrees hebben, er is een serieus niveauverschil. De kamer (suite à € 139 ontbijt inclusief) is schitterend, ruim, veel bergruimte, goede bedden, kluis, frigo die je zelf kan opvullen, goed uitgeruste badkamer met bad ( voldoende warm water!)en rondom panoramische vensters tot in de badkamer toe. Een prachtig zicht op zee en strand. Alle winkelstraten en talloze horeca –aangelegenheden zijn op wandelafstand. Oostende op een zondagse krokus leeft: alle winkels waren open tot 18.00 en de straten waren dichtbevolkt.
Als we dan toch twee opmerkingen mogen maken: de ramen verdienden een poetsbeurt om nog meer van het prachtige uitzicht te genieten en in een driesterrenhotel verwacht ik ook wel cosmeticadoekjes in de badkamer.
De geluidsisolatie is ook prima, heerlijk geslapen zelfs met open raam. Het ontbijt is ronduit schitterend: een zeer uitgebreid buffet met charcuterie en kaas, eieren, fruit en fruitsla, yoghurt en verse kaas, een heel assortiment aan smeerkazen ( 7 soorten!) en “Wurste” voor de Duitse gasten, drie soorten fruitsap, koffiekoekjes, cakes,peperkoek en theeassortiment. Brood en koffie worden aan tafel bediend maar meer dan voldoende. De uren zijn zeer flexibel ( 07.00 tot 11.30) enig minpuntje is dat de zaal bij het ontbijt slechts dertig plaatsen biedt, er is een tweede zaal maar dan moet je wel de gang met liften door. Kleine tip voor de bediening: gezien het groot voorverpakt beleg zou een tafelvuilbakje handig zijn.
Conclusie: we komen zeker terug want zelfs bij rotweer konden wij genieten van het prachtig zeetje ( kamer was klaar na ontbijt om half negen) dus je kan de kamer de hele dag vrij in en uit. De meerprijs voor de suites ( één per verdieping hoekkamer met rondomom frontaal zeezicht ) is absoluut gerechtvaardigd en aan te raden!

Kamertip: Ga voor de panoramische suites!
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

6 februari 2017 beoordeeld

Ongeloofgelijk vriendelijk, gedienstig en behulpzaam. 24 op 24 aanspreekbaar. Familie-hotel. Vlakbij winkels, casino, tramhalte dit alles op kleine wandelafstand. Het is de eerste maal dat we daar waren maar gaan ons zeker terugzien.

Kamertip: Ruime kamers hoek zeedijk, Vlaanderenstraat.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
4 februari 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en verder op elk niveau vriendelijk personeel. De kamer met zeezicht was vrij eenvoudig van inrichting, maar toch koelkastje en bad met douchemogelijkheid.
Snelle en vriendelijke roomservice. 2 liften, zodat je nooit lang moet wachten. Kwalitatief lekker ontbijt, behalve misschien de koffie die wat flets smaakte. Mijn echtgenote kreeg op eenvoudig verzoek een espresso, die al heel wat beter was.
In elk geval, zeker wanneer men de mooie en toch rustige ligging op de zeedijk en de parking in de onmiddellijke nabijheid mee in overweging neemt : een aan te bevelen hotel aan een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kamertip: Kamer met frontaal zeezicht zeker aan te bevelen.
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld

Hotel Die Prince is supergoed gelegen: als je uit het hotel stapt, sta je vlak op de dijk. Wanneer we 100 meter naar beneden wandelden, dan stonden we al in de winkelstraat en bij het Wapenplein, waar alle restaurantjes gelegen zijn. Wij boekten een standaardkamer, die overigens heel goed meevalt qua prijs. Deze kamer is niet heel groot, maar heeft een prachtig frontaal zeezicht! Heel gezellig om bij een koffietje op de kamer de vissersbootjes te zien passeren ;-) Wij komen zeker terug!

Kamertip: De kamers met frontaal zeezicht zijn goed betaalbaar
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld

Ruime mooie kamers, je kan geluk hebben met zicht op zee, anders kijk je achteraan op andere gebouwen. Badkamer met ligbad( grote personen, ik 1m85, meer zitten dan liggen, maar kom is in orde. Soms wel lawaai in de gangen en geklop met deuren maar dat hangt af van de andere gasten. Prijs kwaliteit is oke, gewoon een aanrader. Voor een hotel gesitueerd op,de dijk, pal aan zee, zijn de prijzen redelijk. Ontbijt is in orde, koeken worden aan tafel gebracht, maar je kan aan het buffet nog van alles bij nemen.

Kamertip: Junoir suite op eerste verdiep is bijna een appartement te noemen, zoveel plaats is er, ideaal om je ...
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld

Deze zomer voor de vierde keer keer naar hotel die prince geweest.
De eerste keer dankzij mijn toenmalig liefje (ondertussen vrouw) ze had voor mijn verjaardag een bos bloemen op de kamer (telefonisch) laten klaar zetten.
Nu had de poetsdame die in de gang geplaatst achteraf komt het dus uit en hebben we de bloemen zo maar gekregen (natuurlijk hebben we hen hier ook heel hard voor bedankt).

Ook een keer moeten afbellen en dit zonder kosten!

Niets is te veel, heerlijk ontbijt, propere badkamer en zicht op zee kindvriendelijk....

als ik 1 minpuntje moet vermelden dan is het de parking deze is zeer stijl moeilijk zwaar geladen op te rijden en af te rijden.

Wij hebben onze stek aan zee gevonden en gaan zeker terug....!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
2 augustus 2016 beoordeeld

Positief zijn de locatie (op de dijk, vlak bij winkels, restaurants, strandbars, casino ...) en vriendelijk personeel aan de balie.

Negatief: de deuren zijn niet isolerend waardoor je alles op de gang hoort. Ontbijtruimte is niet echt gezellig (je zit kort op elkaar, weinig plaats).

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oostende bekeken
op 0,2 km afstand
Leopold Hotel Ostend
nr. 8 van 46 in Oostende
250 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel die Prince geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel die Prince

Adres: Albert I-promenade 41-42, Oostende 8400, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Oostende
Voorzieningen:
Bar/lounge Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 46 hotels in Oostende
Prijsklasse: €81 - €180 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel die Prince 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel die Prince met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?