“Prijs kwaliteit is prima!”
Beoordeling van Le Chevalier

Le Chevalier
Geclassificeerd als nr. 17 van 401 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld

Pretentieloos en onopvallend maar met een goede keuken en prima bediening. Aan de promenade gelegen met uitzicht op de zee.

Datum van bezoek: september 2020

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super!! Warme ontvangst,vriendelijke bediening, héél lekkere gerechten, en een tafeltje met het beste uitzicht.

Ik kom heel graag terug!⭐⭐⭐⭐

Mvg,
E.

Datum van bezoek: september 2020
17 augustus 2020 beoordeeld

Sinds vorige week op vakantie aan zee. Vanuit ons appartement zien we uit op het terras van het restaurant. Er was een tafeltje vrij. Even bellen en gereserveerd.

Heel lekker gegeten. Prachtig uitzicht en aangename bediening.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld

Zoals altijd super lekker gegeten . maar de keuze bij de menu mag terug wat uitgebreider.
Bouilabaise is een aanrader
Maar een veel te grote portie voor 1 persoon.
Maak de portie kleiner en zet ze boj de menu

Datum van bezoek: augustus 2020
29 juli 2020 beoordeeld

Ondanks de strenge richtlijnen omtrent corona, is dit restaurant toch geslaagd om een save en gezellig kader te maken. Rust en ontspanning straalt er uit zodat tafelen aangenaam wordt.
Over de keuken en bediening mag een welgemeend "prima" gezegd worden. Het keuzemenu van de chef geeft een waaier aan keuze mogelijk, elk even aantrekkelijk.
De bestelde wijn uit een beperkte toch kwaliteitsvolle kaart, was zeer lekker.
Kortom zeker een "tafelmoment" waardig in deze bizarre tijden.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Le Chevalier bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Le Chevalier geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.