“goede middaglunch”

Geclassificeerd als nr. 17 van 461 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

ideaal eetadres voor een middaglunch; goede prijs-kwaliteitsverhouding. Op dijk met zeezicht; rustig kader zonder overdreven drukdoenerij. Zeer vriendelijk personeel.
Het is altijd plezierig weerkomen daar....

Datum van bezoek: april 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Le Chevalier staat voor van het begin tot het einde culinair genieten. De chef bewijst iedere gang opnieuw dat hij topkennis heeft van zijn producten. Ook het zaalpersoneel is zeer vriendelijk en professioneel. Kortom een echte aanrader als je kwaliteit wil voor je geld!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Garnaalsalade met frietjes, €28 . Veeeel te duur voor wat je op je bord krijgt. Voor deze prijs verwacht ik meer dan wat versneden kropsla, enkele schijfjes tomaat, een eitje en garnalen. Geen dressing, geen saus alleen mayonaise en een klein tasje friet.
Een afknapper, nooit meer!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service ..aangename , vriendelijke bediening.
Mooie prijs kwaliteit.
Aanrader
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Menu van 4 gangen, waarvoor we 2 uur kregen. Gewoon eerlijke lekkere perfect afgewerkte gerechten zonder veel poespas. De kok kent zijn werk, ondanks het feit dat de hitte en het seizoen uitputtend geweest zullen zijn, bracht men lekkere en kwalitatief hoogstaande gerechten, en, belangrijk, voldoende om zonder honger naar huis te gaan.Dat de ober op automatic werkte nemen we erbij, deze zaak maakt ons vrolijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Le Chevalier bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Le Chevalier geweest? Deel je ervaringen!