TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 132 van 463 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

De salsa bij de tortilla chips was vervallen. 10 euro voor een potje gesmolten kaas en 2 tortillas is veel te veel. De klacht werd genegeerd door het personeel. Bovendien was de fajitas vegetariana zuur, zat er een haar in en leken de champignons uit een bokaal te komen. Hier kom ik nooit meer

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Onvriendelijk, kleverige stoelen en na anderhalf uur wachten 4 armtierige verbrande chorizoworstjes gekregen met een warme Corona. De geserveerde brochettes waren koud. Een koppel dat veel later dan wij aangekomen was had sneller hun eten.
Zelfs nog geen excuses of een geste. Jammerlijk einde van een mooie. Tip: herpakken of stoppen

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Ik heb ondertussen al meer dan 4x gaan eten in dit Mexicaans restaurant en ik blijf uitkijken naar de volgende keer als ik weer in Oostende ben om te gaan eten. Het interieur is misschien wat ouderwets maar who cares, je gaat toch niet eten om het interieur maar toch om het eten zelf en dat is heel lekker. Idem voor de margarita's! Idem voor de bediening! Heel vriendelijke mensen
Zeer zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Verbrand vlees en eten wat op de tafel werd gekwakt.
Waterige sauzen en onvriendelijke bediening. Zeer teleurstellend.

Datum van bezoek: juni 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden om half 7 gereserveerd. Personeel was wel heel vriendelijk bij het binnenkomen. Echter onze aperitief was nog niet uit of het voorgerecht was er al. Dan ruimde men de borden van onze voorgerechten af en METEEN kregen we al ons hoofdgerecht. Weinig smaak vonden we, fajitas met kaas was heel zwaar. Men kwam ook niet even checken of het eten beviel of er nog iets moest zijn. Jammer want de sfeer (inrichting) en muziek waren wel gezellig. Ook stonden de tafels zo dicht, dat de groep achter ons zich steeds moest verzetten en wij ook als er iemand naar buiten wou of naar het toilet moest. Heel rumoerig ook doordat tafels zo dicht bij elkaar stonden. Jammer, wij komen hier niet meer. Prijs/kwaliteit hebben we al beter gegeten.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die El Mariachi bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

Blankenberge, West-Vlaanderen

In El Mariachi geweest? Deel je ervaringen!