“Op onze honger”

Geclassificeerd als nr. 58 van 428 Restaurants in Oostende
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Al jaren stond dit restaurant op onze bucketlist. We waren er vroeger al eens gaan drinken en het interieur had ons helemaal veroverd. We waren dus ook benieuwd of het eten dit ook kon. Het grillen gebeurt in de zaal en dat is altijd wat spektakel. We kwamen zonder reservatie maar er werd een tafeltje voor ons vrijgemaakt. De bediening was correct. De rode huiswijn heel lekker. We bestelden Braziliaans rund. 30 euro is een vrij hoge prijs. Het bord dat op tafel kwam, was, naar mijn mening niet uitnodigend. Een klomp vlees, ik kan dat niet anders omschrijven, een potje met pepersaus en een glaasje met sla met bovenop een beetje vinaigrette. Fritjes, lekker, kwamen apart. Ik vind dit een triestig bord. Dit vlees, alhoewel niet van het malste, verdiende een mooiere omlijsting. Het was eerder een verzamelbord. Ik nam de vegetarische lasagne die als suggestie ophing. Deze was niet smeuïg genoeg en door de erwten smaakte die nog 'meliger'. De vers geraspte kaas er bovenop kon dit niet goedmaken. Dus, voor ons toch wat een tegenvaller. Had er veel meer van verwacht. Spijtig. Volgende keer kom ik gewoon langs om iets te drinken.

31 mei 2018 beoordeeld

Misschien wel het tofste interieur van een brasserie in Oostende.
Met vriendelijke en snelle bediening en eenvoudige maar heel lekkere gerechten aan betaalbare (voor Oostende) prijzen.
Vooral de grote plak ribbetjes zijn heerlijk.
Hier komen we zeker terug

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, gezellig en origineel grill restaurant met een uitgebreide kaart. Een bezoekje waard.Een echte aanrader.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je hier binnenkomt waan je je echt in een andere wereld. Het is een taverne die oogt als een saloon uit het Wilde Westen.
Ze hebben een niet erg uitgebreide kaart die de keuze makkelijk maakt. Ik had mijn keuze zeer snel gemaakt. Ik besloot te kiezen voor de ribben, zoals velen die kwamen eten hier. Toen ik zag hoe groot mijn rib was die bereid werd, liep het water me in de mond. Het vlees wordt er namelijk gebraden op het open vuur binnen in het restaurant.
Ik kan goed eten, maar om deze rib te verorberen was zelfs voor mij een uitdaging.
Wanneer ik in Oostende ben, kom ik hier zeker terug voor wederom één van de ribben.

21 mei 2018 beoordeeld

We waren met 4 personen en hebben 2* de gegrilde tonijn genomen ( die voortreffelijk rosé gegrild was ), 1 Braziliaanse filet pur en 1 gegrilde visbrochette. De béarnaise saus was werkelijk super ! Allen lekker maar niet van onze sokken geblazen. 2 personen vroegen aardappeltjes in de schil. We kregen inderdaad aardappeltjes in de schil maar gekookt en zonder iets meer. Misschien waren wij verkeerd door een gepofte aardappel in de schil te verwachten met kruidenboter. Gekookte aardappeltjes vonden wij minder passen bij grillades. Frietjes waren wel voortreffelijk.Slaatjes worden apart geserveerd in een glaasje. Mooi maar niet vrij handig om te eten. Prijzen zijn eerlijk. We hebben lekker gegeten en een zeer vriendelijke bediening gehad maar om te zeggen dat we teruggaan naar Oostende on te eten in Den Artiest ? Toch niet

Reizigers die Den Artiest bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Den Artiest geweest? Deel je ervaringen!