“Top”

Geclassificeerd als nr. 55 van 420 Restaurants in Oostende
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, gezellig en origineel grill restaurant met een uitgebreide kaart. Een bezoekje waard.Een echte aanrader.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je hier binnenkomt waan je je echt in een andere wereld. Het is een taverne die oogt als een saloon uit het Wilde Westen.
Ze hebben een niet erg uitgebreide kaart die de keuze makkelijk maakt. Ik had mijn keuze zeer snel gemaakt. Ik besloot te kiezen voor de ribben, zoals velen die kwamen eten hier. Toen ik zag hoe groot mijn rib was die bereid werd, liep het water me in de mond. Het vlees wordt er namelijk gebraden op het open vuur binnen in het restaurant.
Ik kan goed eten, maar om deze rib te verorberen was zelfs voor mij een uitdaging.
Wanneer ik in Oostende ben, kom ik hier zeker terug voor wederom één van de ribben.

21 mei 2018 beoordeeld

We waren met 4 personen en hebben 2* de gegrilde tonijn genomen ( die voortreffelijk rosé gegrild was ), 1 Braziliaanse filet pur en 1 gegrilde visbrochette. De béarnaise saus was werkelijk super ! Allen lekker maar niet van onze sokken geblazen. 2 personen vroegen aardappeltjes in de schil. We kregen inderdaad aardappeltjes in de schil maar gekookt en zonder iets meer. Misschien waren wij verkeerd door een gepofte aardappel in de schil te verwachten met kruidenboter. Gekookte aardappeltjes vonden wij minder passen bij grillades. Frietjes waren wel voortreffelijk.Slaatjes worden apart geserveerd in een glaasje. Mooi maar niet vrij handig om te eten. Prijzen zijn eerlijk. We hebben lekker gegeten en een zeer vriendelijke bediening gehad maar om te zeggen dat we teruggaan naar Oostende on te eten in Den Artiest ? Toch niet

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens we naar Oostende trekken ga we steevast naar deze zaak.Top gegrild vlees en grote hoeveelheden alles tip top.Prijs kwaliteit zeker ok.Topklasse. We blijven gaan.

29 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst , lekkere grillgerechten zowel vis als vlees in een bijzonder interieur. Zeker de moeite om eens langs te gaan!

Reizigers die Den Artiest bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Den Artiest geweest? Deel je ervaringen!