“Lekkere pannenkoek”

Geclassificeerd als nr. 26 van 462 Restaurants in Oostende
Beschrijving: Brasserie
Beschrijving: Brasserie
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke pannenkoek met chocoladesaus. Telkens weer neem ik hetzelfde. Zit vaak vol, maar dat is enkel en alleen omdat het er goed is! Goede en vlotte bediening

Datum van bezoek: juli 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was fantastisch om met mijn familie hier te komen eten super gezellig en vriendelijk personeel!, hier komen we zeker nog terug

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezocht en gevonden ! Een toffe plek met een eenvoudige kaart met supervriendelijk personeel. Mijn vriend nam de garnaalkrokketen en ik het koninginnehapje. Beide super lekker en niets te veel betaald.
De bediening was top, ondanks dat het stampvol zat. We hadden snel drinken, te eten en de rekening. Er werd zelfs tijd genomen voor een vriendelijk woord en een klein gesprek.

Ons zien jullie zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2019
johnny D, Eigenaar van cheers oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Doet deugd,graag tot ziens.

20 augustus 2019 beoordeeld

Eergisteren voor de 1ste maal iets gaan eten met vrienden (er voordien steeds lekkere capuccino gedronken.Vier sterren voor de lekkere slaatjes, de smakelijke garnaalkroketten en de het heerlijke stoofvlees. Zeer verzorgd en mooie porties. Een dikke NUL (O) echter voor de hooghartige, norse ober. We kregen de menukaart redelijk vlug. Toen we nog een drankje wilden bestellen moesten we meer dan tien minuten wachten tot meneer naar ons kwam met een steeds norser wordende blik, daarna idem dito voor de koffie en de afrekening. Het was NIET druk in de zaak. Intussen was een mevrouw die pennen verkocht voor een vereniging van blindegeleide honden aan onze tafel gekomen en had ons een kwartiertje bezig gehouden. Toen we afrekenden (110 euro) gritste de ober bitsig het geld van de tafel. Toen we de zaak verlieten zorgde hij ervoor dat we zijn opmerking 'eindelijk !' zeer goed hoorden. Wij waren inderdaad een dik anderhalf uur in de zaak geweest maar we hadden gegeten en koffie gedronken. De houding van deze ober was lomp en krenkend. Ik had graag geweten wanneer het zijn vrije dag is, dan alleen kom ik nog langs bij zijn vriendelijke collega's (voor de lekkere capuccino)...

Beste klant,
Het spijt mij dat je niet tevreden was over de kelner,waarvoor mijn oprechte excuses.
Die ‘eindelijk’dat u vernoemt was op de dame bedoeld die in de zaak langs komt om een bijdrage voor haar goed doel te verkrijgen,hij bedoelde eindelijk is ze weg,moet je weten dat 90%van de klanten niet opgezet zijn met mensen die geld ronselen voor ‘goede doelen’wanneer ze op brasserie-tearoom gaan.
MAAR dit is geen reden om deze goed te praten dat hij niet klantvriendelijk was,ik zal er hem zeker over spreken!!
Hij werkt reeds 16 jaar bij ons en algemeen genomen zijn we erg tevreden van zijn werk,ik denk dat hij een ‘slechte’dag had maar deze is wederom geen reden.(wel menselijk)
P.s spijtig dat je ons totaal berekend met 2/5 daar zoals je meld anders tevreden bent.
Hopelijk tot ziens,
John

17 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel en snelle bediening. Direct geholpen voor een kinderstoel. We hebben tomaatgarnaal en noordzee schotel genomen . Het was lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die cheers oostende bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In cheers oostende geweest? Deel je ervaringen!