“Originele gerechten”

Geclassificeerd als nr. 27 van 413 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

De keuze bij de pastagerechten verloopt niet langs de gekende paden. Wij namen het varkenshaasje (in mooie stukjes gesneden) met parijse champignons in een heerlijke graanmosterdsaus. Voor de bijgaande pasta konden we kiezen uit 4 soorten. Correcte en vriendelijke bediening. Zit je in de veranda, dan heb je mooi zicht op de Amandineboot en het station, wil je iets rustiger en gezelliger zitten, dan ga je binnen zitten in het mooie interieur. Een aanrader dus.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek aan de brasserie is misgelopen toen we vroegen of de ganse terras (afgesloten maar met openingen in het dak) rookzone was. We hadden door de tocht last van sigarenrook terwijl we aten en hadden ons graag verplaatst. Het antwoord was, ipv hulp bij het vinden van een andere plaats, een kortaf ‘er kan niks op gezegd worden als de dakluifels openstaan’. We waren erg verbouwereerd want we wilden geen kritiek geven, alleen zelf een rookvrije plaats vinden. De opdienster is ook bij rokende klanten haar beklag over ons gaan doen denken we, want na wat gepraat en blikken in onze richting, waren we nog alles behalve op ons gemak. Jammer want het eten is erg lekker.

9 april 2018 beoordeeld

Stilaan een gewoonte als we naar Oostende gaan, pasta op z'n Oostends.. volkorenpasta met, wat anders, vis. De bediening is hier altijd vriendelijk en ja, het is er elke keer druk, wat mee voor de sfeer zorgt. Het is niet de grootste zaak, maar combinatie van sfeer, kwaliteit van eten en de vriendelijke bediening maken het een toffe zaak om naartoe te gaan. Alle dagen open, zowel 's middags als 's avonds.

25 februari 2018 beoordeeld

hier hebben wij een heerlijke lunch gehad zeer vriendelijk personeel zeer uitgebreide kaart en sfeervol

2 februari 2018 beoordeeld

Alles wat pasta betreft, maar ook vleesgerechten. Vlotte bediening.
Heel druk door alle nationaliteiten bezocht. Recht over t'station en haven van Oostende
Recht tegenover laatste Ijslandvaarder, De Amadine, museum.

Reizigers die 't Waterhuis bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In 't Waterhuis geweest? Deel je ervaringen!