“Heerlijk gegeten!”

Bistro de Molen
Geclassificeerd als nr. 122 van 427 Restaurants in Oostende
Keukens: Europees
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Molen is een rustig en gezellig restaurant met een ruime keuze aan vlees- en visgerechten en vriendelijke bediening!

4 februari 2018 beoordeeld

Rustig zitten, goede en vlotte bediening, kleine kaart met traditionele gerechten. Simpele maar degelijke bereiding.

18 oktober 2017 beoordeeld

Vlotte bediening, zeer vriendelijk personeel. Toen we het met het personeel hadden over de chocoladepralines met rozijnen die bij de koffie geserveerd hadden, werd ons (internationaal) gezelschap prompt getrakteerd op nog enkele pralines!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening. Nette zaak. Per toeval ontdekt. Als koppel met een 2 en 3 jarige is uit eten vaak niet evident. 2 kinderen doodmoe van speeltuin. Vispannetje voor de kids besteld. Met kerrie en saffraan kwam men melden. Toch genomen. Netjes aparte bordjes, gerecht kwam iets eerder. Iets te veel kaas, maar smaken verschillen. Men kwam voorstellen voor appelmoes ipv salade. Zelf had ik ribbetjes, zeer goed gekruid. Vrouw had filet pur was goed vlees, goed gebakken. Top. Eerlijke keuken voor correcte prijs.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

...geopend ! En dat was een leuke verrassing. Verleden jaar gemist.
Heel hoffelijke service en lekker gegeten.

Het menu gekozen : garnaal kroketten in heel geslaagde garnituur. Daarna zeetong met frietjes en slaatje erbij.

Heel lekker en voortreffelijke prijs/kwaliteit.

Ronald en Myriam, Wenduine

Reizigers die Bistro de Molen bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro de Molen geweest? Deel je ervaringen!