Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prima manier om de Belgische kust te verkennen.

Prima manier om de Belgische kust te verkennen zonder de auto. 7,50 voor een dagkaart van 24 uur ... meer lezen

Beoordeeld op 26 september 2022
Annet R
via mobiele applicatie
wat een belevenis

De langst trambaan in de wereld van Knokke naar De Panne, ( Franse grens ) 58 km trammen via alle ... meer lezen

Beoordeeld op 27 oktober 2022

Populaire tours & activiteiten in en om Oostende
vanaf US$ 177,35
Meer info
Beoordeeld op 9 juli 2021

Heel kortbij het hotel,en goede verbinding,voor overal aan zee te geraken,ook staat er een automaat buiten,op het perron,waar je kaartjes kan kopen

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021 via mobiele applicatie

Goede verbinding tussen alle dorpen en steden langs de Belgische kust. Heen officiële toeristische attractie maar een vervoermiddel. Het zijn echter vooral toeristen die van de Kusttram gebruik maken. Tip: handig om langs het strand een wandeling met de wind mee te maken en voor de terugweg de Kusttram te nemen.

Beoordeeld op 27 juni 2021

lekker met de tram van Oostende tot Knokke en van Knokke tot Nieuwpoort, jammer dat we een avond aan het station moesten uitstappen wegens stoppen van de dienst en bijna een half uur moesten wachten op de volgende tram, jammer dat je vanaf 21 u maar ieder uur een tram hebt

Beoordeeld op 20 juni 2021 via mobiele applicatie

2 dagen na elkaar stond op realtime dat de tram zou komen, en deze is telkens niet komen opdagen, Hierdoor twee keer meer dan een uur moeten wachten op een volgende tram in het slechte weer.

Beoordeeld op 14 juni 2021

Het was zeer druk op de kusttram en helemaal niet coronaveilig naar mijn gevoel. De paal waaraan ik me vasthield plakte...