“Van stad tot stad.”

The Kusttram
Geclassificeerd als nr. 8 van 79 dingen om te doen in Oostende
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Aan de kust nooit verveling, een dagje er op uit, de kusttram brengt je waar je maar wil.
Doen dat heel regelmatig.

31 mei 2018 beoordeeld

Onze verplaatsingen aan de kust doen we steevast met de kusttram. We rijden vanuit Middelkerke naar de andere kuststeden om ginder dan de omgeving al wandelend te verkennen. Door de kusttram komt onze auto niet uit de garage tijdens ons verblijf aan zee. Leuke, ontspannende manier om de kust te verkennen. Bijv. bij wat minder goed weer de hele kust afrijden is eens iets anders. Je ziet van alles en komt op de tram soms tot leuke en interessante gesprekken.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zeg.... Snel goedkoop en leuk!!! Met de tram van Blankenberge naar Oostende, je ziet nog eens wat en je hoeft niet te zoeken naar een parkeerplaats. Alleen wie heeft die belettering van de ramen bedacht???? Ik kon niet naar buiten kijken omdat ik gek werd van die kleine gaatjes!!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons vriendinnenweekend 2 dagen gebruik gemaakt van de kusttram. Voor € 6,= kun je de hele dag van plaats naar plaats reizen. Erg leuk, wij hebben er van genoten.

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn van Zeebrugge naar Oostende gegaan met de kusttram.Echt geweldig voor 8 Euro koop je een dagkaart.en die kun je gewoon bij de trambestuurder kopen.

Reizigers die The Kusttram bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In The Kusttram geweest? Deel je ervaringen!