Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
gemakkelijk om aan zee verschillende steden en gemeenten te bezoeken

we gebruiken geregeld de tram aan de kust. dit is zeer gemakkelijk daar bijna overal reeds ... meer lezen

6 dagen geleden beoordeeld
chris_verborg
Waregem, België
met vrienden

we verbljven in ravelingen vlakbij een tramhalte het is een zeer gemakkelijke manier om de kust te ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
annavanmeensel
Lommel, België
Lees alle 1.030 beoordelingen

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Zoals de titel al zeg.... Snel goedkoop en leuk!!! Met de tram van Blankenberge naar Oostende, je ziet nog eens wat en je hoeft niet te zoeken naar een parkeerplaats. Alleen wie heeft die belettering van de ramen bedacht???? Ik kon niet naar buiten kijken omdat ik gek werd van die kleine gaatjes!!

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons vriendinnenweekend 2 dagen gebruik gemaakt van de kusttram. Voor € 6,= kun je de hele dag van plaats naar plaats reizen. Erg leuk, wij hebben er van genoten.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Wij zijn van Zeebrugge naar Oostende gegaan met de kusttram.Echt geweldig voor 8 Euro koop je een dagkaart.en die kun je gewoon bij de trambestuurder kopen.

Beoordeeld op 18 mei 2018

Lang week-end, mooi weer voorspeld, extra treinen ingelegd, 200.000 bezoekers verwacht voor "Oostende voor anker " en de "Havenfeesten in Blankenberge. Er zal te weinig parkeergelegenheid zijn, dus gebruik het openbaar vervoer. De kusttram had meer weg van de deportatietreinen in de oorlog, alhoewel, die reden tenminste nog. het was gewoonweg nog maar eens chaos. mensonwaardige toestanden voor reizigers, kinderen, kinderwagens, ouderen en mindervaliden. Foei. Ging Ben Weyts de stal van de lijn niet eens grondig uitmesten?

Beoordeeld op 11 mei 2018

Aangezien wij bij ons geen tram hebben was dit een leuke ervaring. Van Oostende naar Blankenberge een terug.