“heel lekker”
Beoordeling van 't Visboerke

't Visboerke
Geclassificeerd als nr. 309 van 400 Restaurants in Oostende
4 weken geleden beoordeeld

vlotte bediening, leuk terras, schaduw of zon, paar keer gaan eten, garnaalkroketten, zeetong, heel lekker !!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Garnaalkroketten van Oostende! Heerlijk vertoeven, vlotte bediening en verse vis!
Wij komen alvast terug.

Datum van bezoek: juli 2020
29 juni 2020 beoordeeld

Beste zekeringen in Oostende,en de allerbeste garnaal kroketten ,superlekker!!mooi kader,gezellig en zeer vriendelijke bediening!!kom zeker terug!!!bedankt aan de bazen!!

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groepje van 6 personen zijn we hier gaan eten. We konden later op de avond nog terecht zonder reservering.
Zeer vriendelijke en snelle bediening. Keuze op de kaart niet heel groot maar voldoende.
Aandachtspunten; de inrichting binnen kan iets gezelliger!

Prijs is acceptabel gezien de locatie van het restaurant.

24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke menu voor slechts €24,90! Als voorgerecht een lekkere garnaalkroket en als hoofdgerecht een noordzeetong in de beste boter gebakken. En dat allemaal op een zonovergoten terras met snelle en vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

Reizigers die 't Visboerke bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In 't Visboerke geweest? Deel je ervaringen!