“lunch”
Beoordeling van 't Visboerke

't Visboerke
Geclassificeerd als nr. 319 van 461 Restaurants in Oostende
18 februari 2019 beoordeeld

zeer lekkerre dagschotel prijs kwaliteid na stevige wandeling in zon zeker meegenomen met uitkijk op de markt goed

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, goede prijs kwaliteit. Mooie zaak. Vispannetje met verse frieten en sla. Cocktail maison aanrader

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier laat op de middag gearriveerd, en vriendelijk ontvangen in het overvolle restaurant. We kozen voor een dagschotel met vispannetje en garnaalkroket als voorgerecht. Vispannetje kost normaal alleen 22€, maar in dagschotel combo slechts 19€ voor alles. Al snel bleek waarom. Het pannetje bestond uit twee droge stukjes vis met een soeplepel saus. Dit was een ontgoocheling. We verwachtten toch iets royalers. Volgende keer zal elders zijn.

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan tafel gezeten zagen we dat onze buren niet al te blij waren met hun vreselijk gebakken steak, slecht start !
Ons bord, pasta met zalm, werd vrij snel aan tafel gebracht, maar helaas maar waar de pasta was koud. De ober nam het weer mee en het bord ging de microgolfoven in, en weer op tafel. Vreselijke ervaring.
Nooit meer !

Datum van bezoek: december 2018
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat mijn avond verpest heeft, is de hond ‘des huizes’! Hij ligt voor de keuken en is vrij groot. Hij blijft op zijn plaats liggen maar de ober die onze tafel bediende, aaide de hond over zn kop zonder zijn handen te wassen...dat is gewoon not done en daarom heeft mijn eten niet echt gesmaakt.
Kaas-& garnaalkroket, de kaaskroket is zeker en vast een diepvries exemplaartje, de garnaalkroket twijfel ik...
De tongrolletjes dreven in boter die verbrand is...
Het slaatje erbij...de saus overheerst!

Reizigers die 't Visboerke bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In 't Visboerke geweest? Deel je ervaringen!