“zeker een aanrader”
Beoordeling van 't Visboerke

't Visboerke
Geclassificeerd als nr. 309 van 427 Restaurants in Oostende
31 mei 2018 beoordeeld

het restaurant ligt op een plein en heeft een mooi terras. De dagmenu kost 16 euro en keuze tussen soep of garnaal of kaaskroket als voorgerecht, en steak grillé of vispannetje voor hoofdgerecht. heel lekker, vriendelijke en vlotte bediening. goede prijs kwaliteit. we komen zeker nog terug

25 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke en vlugge bediening.
Prijs/kwaliteit is ok. Terras beschikbaar voor wie buiten wil eten.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoontje van 6 en ik zijn voor een weekje op vakantie in Oostende. Hij wou graag fishsticks eten en we waren al een ruime tijd op zoek naar een restaurant waar dit op de kaart stond. Toen we de menukaart van ‘t Visboerke bestudeerde en geen vissticks zagen en onze zoektocht verder wouden zetten, werden we aangesproken door een vriendelijke dame. Ik legde haar uit wat het probleem was, en ze stelde voor er vlug te gaan kopen in een winkeltje in de buurt (!!!!). Ikzelf bestelde er kaaskroketten. Zowel de vissticks als de kaaskroketten waren overheerlijk. Tien op tien dus. Bedankt, wij komen zeker eens terug! Sofie en Mats

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met vriendinnen gaan eten. Mijn ene vriendin nam een lunchmenu met vol au vent met frietjes. Super lekker. En goed gekruid. De andere nam vistongetjes met frietjes en een slaatje. Je proefde dat het verse vis was. Zeker een aanrader zei ze. Ik nam de gegrilde steak met frietjes. Was lekker mals. We komen hier af en toe en zullen zeker blijven komen. Niet duur en lekker. Vriendelijke bediening.

1 januari 2018 beoordeeld

Dagmenu genomen, heerlijke vol au vent met frietjes, lekkere broccoliroomsoep vooraf .
Eerlijke keuken voor een eerlijke prijs met zeer vriendelijke bediening bovendien.

Reizigers die 't Visboerke bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In 't Visboerke geweest? Deel je ervaringen!