Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (233)
Beoordelingen filteren
233 resultaten
Waardering van reizigers
41
125
50
8
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
41
125
50
8
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 233 beoordelingen
Beoordeeld op 17 februari 2019

Toen we toekwamen aan de receptie hadden we niet direct het gevoel welkom te zijn, het begon al dat de dame onze reservering/naam niet terug vond.
Maar nadat we de identiteitskaart hadden laten zien waren we wel aanwezig :-)
Nadien had ik begrepen dat de dame niet van Belgische oorsprong was en nog maar 1 jaar in het hotel werkte.
Dus ik vermoed dat ze de Belgische namen niet zo gewoon was.
De dag erop leek de dame een stuk vriendelijker, dus een momentopname vermoed ik.
De kamer voldeed aan wat een mens nodig heeft voor een kort verblijf, ietwat aan de kleine kant, goed voor max 3 nachten.
Je zag dat de kamer een upgrade had gekregen naar hedendaagse normen en inkleding, ook de badkamer had een upgrade gehad maar daar was het bad wel overschilderd.
Goed bed, weliswaar maar 1m60 breed wat een beetje krap is.
Verwarming konden we niet volledig af zetten, stond op 'vriesstand' maar bleef warmte geven (was ook niet aan het vriezen en de ramen waren dicht)
Badkamer viel het meest tegen qua grootte, maar voldeed voor een kort verblijf.
Maar zeker niet aan te raden voor minder mobiele mensen, het toilet stond ongelukkig net voor het bad (je had maar 30cm doorgang naar het bad)
Het ontbijt was goed, lekkere koffie, lekkere broodjes en kleine koffiekoeken en het was aangenaam zitten in de ontbijtruimte.

Kamertip: Wij hadden kamer 45 en keken naar het binnenland, de andere kant keek naar de jachthaven.
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Peterke-1968
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2019

Wij verbleven in Hotel Melinda van 30 dec tot 1 jan. We waren met 5 en hadden 2 kamers geboekt. Ook 2 parkeerplaatsen hadden we gereserveerd. Gelukkig maar want het was zeer druk in Oostende en de gratis plaatsen in de omgeving waren allemaal volzet. De kamers waren in orde. Wel redelijk gehorig. Het enige wat voor ons ontbrak waren koffie/thee faciliteiten op de kamer. Ontbijtbuffet was ok : lekker en genoeg keuze. Wij aten in het hotelrestaurant op zondagavond. Alles was zeer lekker maar wij vonden wel de wachttijd iets te lang. In de bar was het gezellig zitten om iets te drinken. Uitzicht op de mooi versierde Mercator. Het hotel is goed gelegen. De receptionist is een zeer vriendelijke man, dit is een extra vermelding waard! Oostende is een toffe stad met leuke winkels en veel horeca. Kerstmarkt met ijspiste in het park is supergezellig. Mooi vuurwerk op oudejaarsavond.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 1974nancy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2018

Het hotel en de kamer op zich voldeden aan de verwachtingen. Van slapen was echter geen sprake: een matras waarin je hele lichaam wegzakte. Ik ben halverwege de nacht opgestaan en gaan wandelen. Voor de rest: niks op aan te merken!

Kamertip: Vermijd kamer 47
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank mdehenau
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Hotel is zijn 3 sterren waard ,nergens klachten over ,het belangrijkste is voor mij een goed bed ,lekker en gevarieerd eten ,vriendelijk personeel en een propere kamer en badkamer ,en dat was er allemaal ;ook ligging is goed en rustig

Datum van verblijf: september 2018
1  Bedank Elise L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2018

Wij werden andermaal zeer vriendelijk onthaald door Filip aan de receptie. Ook de andere personeelsleden zijn altijd zeer vriendelijk en doen alles om het de gasten naar de zin te maken.
We logeerden op basis van half pension en zowel het ontbijt als het avondeten hebben voortreffelijk gesmaakt. Van het ontbijtbuffet geniet je onbeperkt.
Het avondeten bestond in ons geval uit een 3-gangenmenu met mogelijkheid om te kiezen uit verschillende gerechten. Voor sommige items of keuzes moet men bijbetalen, maar dat staat dan ook vermeld op de menukaart.
De kamer was klein, maar wordt elke dag goed schoongemaakt, net zoals de rest van het gebouw.
Onze kamer beschikte over een recent gerenoveerde badkamer.
Men doet er wel meer renovaties. De hall werd niet zo lang geleden aangepakt en ziet er ook weer eigentijds uit.
Een pluspunt is de ligging van het hotel. Strand, winkelstraat, promenade station..... alles ligt op wandelafstand van het hotel.
Wij hebben in elk geval al een volgend verblijf geboekt, zoals veel gasten die er regelmatig weerkeren.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank moniquedebruijne
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken