Beoordeeld op 12 december 2018

Het hotel en de kamer op zich voldeden aan de verwachtingen. Van slapen was echter geen sprake: een matras waarin je hele lichaam wegzakte. Ik ben halverwege de nacht opgestaan en gaan wandelen. Voor de rest: niks op aan te merken!

Kamertip: Vermijd kamer 47
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Hotel is zijn 3 sterren waard ,nergens klachten over ,het belangrijkste is voor mij een goed bed ,lekker en gevarieerd eten ,vriendelijk personeel en een propere kamer en badkamer ,en dat was er allemaal ;ook ligging is goed en rustig

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 september 2018

Wij werden andermaal zeer vriendelijk onthaald door Filip aan de receptie. Ook de andere personeelsleden zijn altijd zeer vriendelijk en doen alles om het de gasten naar de zin te maken.
We logeerden op basis van half pension en zowel het ontbijt als het avondeten hebben voortreffelijk gesmaakt. Van het ontbijtbuffet geniet je onbeperkt.
Het avondeten bestond in ons geval uit een 3-gangenmenu met mogelijkheid om te kiezen uit verschillende gerechten. Voor sommige items of keuzes moet men bijbetalen, maar dat staat dan ook vermeld op de menukaart.
De kamer was klein, maar wordt elke dag goed schoongemaakt, net zoals de rest van het gebouw.
Onze kamer beschikte over een recent gerenoveerde badkamer.
Men doet er wel meer renovaties. De hall werd niet zo lang geleden aangepakt en ziet er ook weer eigentijds uit.
Een pluspunt is de ligging van het hotel. Strand, winkelstraat, promenade station..... alles ligt op wandelafstand van het hotel.
Wij hebben in elk geval al een volgend verblijf geboekt, zoals veel gasten die er regelmatig weerkeren.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Hotel ligt vlak aan de Mercator en de winkelstraat.
Betaalparking van het hotel om de hoek en rondom gratis parkeren (met een beetje geluk).
Erg vriendelijke bediening, leuke kamer, alles pico bello.
Meerkeuze-menu voor het diner en alle gerechten zijn even lekker.
Heerlijk ontbijt, met voldoende mogelijkheden. Enkel het zelf persen van het fruitsap is misschien net iets te moeilijk voor velen en resulteert in drukke periodes tot wachtrijen en wat gezeur/geknoei van sommige gasten. Goed bedoeld, maar vers fruitsap dat gewoon geschonken kan worden, is zeker even goed :)
Voor de rest zeer aangenaam verblijf en zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Wegens omstandigheden een tijdje niet geweest. Zeer vriendelijke gemoedelijke ontvangst door Filip ! Zeer fijne man. Maakt tijd voor zijn mensen. Hotel mooi gemoderniseerd. Vroegere ontbijtruimte is gezellig zithoekje. Ook restaurant in een mooi fris kleedje . Kamer is geen balzaal maar je slaapt er rustig op een fijne matras. Ontbijt is ruim voldoende. Wij aten om 9u30 en alles werd tijdig aangevuld. Lekker en verzorgd avondmaal. Ook vriendelijke behandeling. En ja, je betaalt voor een supplementje. Ideaal gelegen voor treinreis. 10 minuutjes langs de bootjes te voet van het station. In deze drukke tijd parkeerplaatsen vol. Maar waar niet ? Wij hadden er een thuisgevoel. Melinda, Filip, wij kijken al uit naar ons volgend verblijf !

Datum van verblijf: juli 2018