Beoordeeld op 16 mei 2018

perfecte service heel goed ontbijtbuffet kleine kamer maaruitstekende matras gaf mij een goede nachtrust Fantastis vriendelijke ontvangst kan gewoon niet beter TOP TOP. De ligging is heel centraal en toch rustig

Verbleef: mei 2018
Beoordeeld op 28 april 2018

het was de 3 de keer dat we naar Hotel Melinda gingen , vorige keren ok , nu word je gepluimd waar je bij staat , berging fietsen € 4 per nacht per fiets = € 16 , de avond menu porties veel te weinig , je krijgt ook geen brood meer bij soep en voorgerecht tenzij je € 1 per persoon bijbetaald , frietjes - je krijgt ongeveer 30 frietjes in een hoorntje vraag je extra bij € 2,50 p/p bij , een toefje mayonaise € 1 p/p bij , om nog maar te zwijgen van de dranken 2 cola's € 6,30 . Receptie 1 ste dag een man heel vriendelijk , 2de dag een dame - echte dictatuur - totaal klant onvriendelijk . Neen voor ons hoeft het niet meer , hotels genoeg zou ik zeggen , je bent er bang om door te ademen , misschien bij betalen teveel zuurstof gebruikt.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

We boekten een weekendje begin januari. Het hotel is centraal gelegen, wat ideaal is. De kamer die we boekten lag op de benedenverdieping, lawaai was er niet. De kamer was ruim en proper. Ontbijten deden we om 9u. Wij hadden nog net een croissantje. Wie later kwam had niets meer want er werd niet aangevuld. Ook werden de tafels niet afgeruimd en stond de zaal vol met vuile borden, bestek, glazen,... Voor deze prijs vind je in Oostende zeker een hotel van betere kwaliteit!

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 7 januari 2018

Prima gelegen, kort bij het centrum van Oostende. Heel vriendelijke service, eenvoudige kamers maar met alles wat een mens nodig heeft : aangenaam bed, prima badkamer en uiteraard ook een TV. Ook het ontbijt is prima !

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 december 2017

Mooi en prachtig gelegen hotel met een zeer vriendelijk onthaal,lekker en uitgebreid ontbijt,een zeer verzorgd uit drie menu’s te kiezen diner.zeer verzorgde en gerieflijke kamers met mooie badkamer..

Kamertip: Budgetkamers hebben zicht op de jachthaven.
Verbleef: december 2017, reisde met een partner