Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 75
Hotels.comUS$ 75
PricelineUS$ 78
eDreamsUS$ 75
TravelocityUS$ 75
CheapTicketsUS$ 75
Beoordeeld op 22 december 2019

Na het bekijken van de foto’s op de website, hadden wij bij aankomst een échte studio verwacht. Maar niets was minder waar. Alles was enorm klein. Wanneer we het zetelbed installeerden was er zo goed als geen ruimte om rond te wandelen. Het keukentje was aanwezig (proper, mooi) maar hier kon je onmogelijk met twee staan. Er was geen balkon (dit stond op wél op de foto’s..) maar enkel 2 raampjes die uitkeken op enkele muren, we voelden onszelf opgesloten. Zowel dag 1 als dag 2 stond er plots een vrouw (vermoedelijk de poetsvrouw) in onze kamer terwijl wij onszelf nog aan het douchen en aankleden waren. Dit kan écht niet. We zijn hier erg van geschrokken en hadden meer privacy verwacht voor zo ‘n hoge prijs. Daarnaast zijn de poetsvrouwen (ik weet niet of het er meerdere zijn) heel luid ‘s ochtends. Om half 10 komen ze op het etage en praten (of ook wel roepen gewoon) 2 uur lang. Vervelend voor de mensen die willen uitslapen. We hebben het zelf gelukkig gezellig kunnen maken.
Daarnaast kan je je bagage nergens even laten staan na het uitchecken.. aangezien wij zelf met de trein kwamen moesten we dus nog 2 uur met onze valiezen door het centrum om nog te winkelen en iets te gaan drinken, erg lastig.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Heel goed gelegen. Kleine, mooi ingerichte kamers voor drie met 1-pers bed en comfortabele bedbank, net bed -en badlinnen, kitchenette waarin zelfs oploskoffie en afwasprodukt voorhanden zijn. Tafeltje om aan te ontbijten. Mooi badkamertje met inloopdouche.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Mooie nieuwe kamers sinds 2018.
Basic studio's maar alles aanwezig, zelfs shampoo, zeepjes, afwas-product, keukenrol,...
Indien kamer met balkon, heb je zeezicht richting de haven.
Wij konden wel via het balkon naar een andere kamer! Dat was wel even verschieten toen daar iemand in bed lag. We konden dus ons raam niet open laten.
Enkel receptie tussen bepaalde uren.
2 liften in gebouw en mogelijkheid om bagage achter te laten, maar zie dan wel dat je binnen geraakt. De inkom is beveiligd met een badge die je afgeeft bij het uitschekken.

Een geslaagd verblijf.

Kamertip: leuk ontbijten met de raam open naar het balkon
Beoordeeld op 3 augustus 2019

We bleven er 1 nacht in een studio. Moderne look. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Goede ligging. Ook het onthaal aan de receptie was in orde. Proper. Kortom voor ons was het een goed verblijf zonder opmerkingen.

Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging, trendy inrichting. Centrum en zee zijn letterlijk aan de overkant van de straat. Leuke studio’s voor kort of langer verblijf. Alles wat je nodig hebt. Hier zien ze mij zeker terug! Tot snel!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken