Beoordeeld op 3 augustus 2019

We bleven er 1 nacht in een studio. Moderne look. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Goede ligging. Ook het onthaal aan de receptie was in orde. Proper. Kortom voor ons was het een goed verblijf zonder opmerkingen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging, trendy inrichting. Centrum en zee zijn letterlijk aan de overkant van de straat. Leuke studio’s voor kort of langer verblijf. Alles wat je nodig hebt. Hier zien ze mij zeker terug! Tot snel!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Moderne leuke studio kort bij het strand.... dit was het ENIGE positieve
Vuile koffietassen, vuile badkamer, vuil onder het bed, gratis wifi maar GEEN bereik, receptie ontvangst onder 0 onbeleefd, lawaai, geen daglicht door studio met uitzicht op brandtrap binnekoer... voor ons nooit meer!

Kamertip: Duur voor wat het is!
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Nette en pas vernieuwde kamer met klein balkon. Balkon nog niet afgesloten van aanpalende kamer. Kort bij strand en centrum.
Lift en ( stille ) airco , bubbels op de kamer bij aankomst omdat het pas open was.
Waterkoker , microgolf , frigo , 2 kookplaten. Badkamer met regendouche en haardroger.
Receptie open van 15u tot 20u. Uitchecken 11u.

Kamertip: vraag kamer met balkon
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie buitenkant van gebouw, vriendelijke receptie en propere flat met alle voorzieningen en prachtige badkamer. Dichtbij (200m) de dijk, strand en kusttram halte net als bij verschillende ontbijt/... gelegenheden. Kom zeker en vast terug